اخبار ورزشیتوپ و تور

پلی‌آف لیگ برتر هندبال: برتری سپاهان مقابل مس

سپاهان اصفهان با پیروزی نزدیک در دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر هندبال یک گام به فینال لیگ نزدیک شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در دومین دیدار از مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال ایران تیم سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ مقابل مس کرمان به پیروزی دست یابد و با این نتیجه شانس رسیدن اصفهانی ها به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران افزایش یافت.

در این دیدار که به میزبانی مس کرمان و در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد، نیمه اول برای هر دو تیم پایاپای دنبال شد و در نهایت دو تیم به تساوی در نیمه اول دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ رضایت دادند.

فشار بازی در نیمه دوم سبب شد تا در ۵ دقیقه ابتدایی بازی تنها یک گل به ثمر رسید و به محض زدن گل از سوی یکی از تیم‌ها دیگر تیم گل خورده را جبران می‌کرد و این بازی تا دقیقه ۵۰ با تساوی دنبال شد. در دقیقه ۲۶ نیمه دوم سپاهان اختلاف خود را به دوگل رساند و برتری خود را نیز در ادامه حفظ کرد.

در پایان بازی گرچه مس فشار زیادی به دروازه حریف آورد و اختلاف را به حداقل رساند اما در نهایت این سپاهان اصفهان بود که با پیروزی به خانه بازگشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا