اخبار ورزشیفوتبال جهان

پروژه PSG؛ خروج بوفون برای خرید دخیا

نشریه آ.اس ادعا کرد باشگاه پاری سن ژرمن قصد ندارد قرارداد جانلوئیجی بوفون را تمدید کند تا شرایط برای پیوستن داوید دخیا به این باشگاه فراهم شود.

به گزارش پایگاهخ بری پیشرو اسپرت، پاریسی ها تابستان سال گذشته بوفون را با انتقالی آزاد به خدمت گرفتند و امیدوار بودند که بتوانند به کمک تجربه او، در لیگ قهرمانان به موفقیت برسند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، که خیلی زود و در مرحله یک هشتم نهایی از این رقابت ها کنار رفتند.

اکنون آنها برای فصل جدید، قصد دارند بار دیگر دست به تقویت دروازه شان بزنند و داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد را به خدمت بگیرند. هرچند دخیا در ماه های اخیر کمی دچار افت شده و گل های بدی دریافت کرده اما همچنان یکی از به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های دنیا شناخته می شود و پاریسی ها قصد دارند هر طور شده او را به خدمت بگیرند.

این در حالی است که با توجه به پایان قرارداد دخیا با یونایتد در تابستان ۲۰۲۰، مدیران این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد او هستند اما این ملی پوش اسپانیایی هنوز حاضر به تمدید قراردادش با دستمزد ۳۵۰ هزار پوندی نشده است. گفته می شود او مایل است قراردادش را با دستمزدی به اندازه الکسیس سانچس، هم تیمی شیلیایی اش، که تقریبا دو برابر این مبلغ دریافت می کند، تمدید کند. ضمن اینکه عدم حضور منچستریونایتد در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان، تمایل دخیا برای ماندن در این باشگاه را کاهش داده است و به مدیران یونایتد اعلام کرده که ترجیح می دهد راهی باشگاه دیگری شود.

در چنین شرایطی، پاریسی ها آماده اند تا برای خرید دخیا دست به کار شوند و آماده اند تا برای راضی کردن منچستریونایتد، ادینسون کاوانی را به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد راهی الدترافورد کنند.

جدایی بوفون و همین طور احتمال خروج کاوانی، خرید دخیا را به بهترین اتفاق برای پاری سن ژرمن تبدیل می کند زیرا با کاهش هزینه های پرداخت دستمزد این دو بازیکن گران قیمت، آنها دیگر نگرانی ای برای زیر پا گذاشتن قانون فرپلی مالی نخواهند داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا