اخبار ورزشیسایر اخبار

پرداخت ۲ ماه اعتبارات فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش

بودجه ۲ ماه ابتدایی سال جاری از سوی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها واریز شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مسعود سلطانی فر در نشست ستاد عالی، عنوان کرد: دیروز موفق شدیم اعتبار دو ماه اول سال ۱۴۰۰ را تا پایان اردیبهشت ماه بصورت یکجا به فدراسیون ها پرداخت کنیم و در این بین رقم فدراسیون های المپیکی و پارالمپیکی بیشتر از اعتبارات مصوب آنها بود تا مشکلی برای برپایی اردوها و اعزام به مسابقات کسب سهمیه نداشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک هزینه دارندگان سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک هم به مدت یکسال طبق مصوبه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک پرداخت شده است و با توجه به تعویق این بازی ها مقرر شد که ۶ ماه باقی مانده تا پایان بازی ها نیز برای کمک هزینه در نظر گرفته شود.

سلطانی فر در ادامه از پرداختی های  ۶ ماه آینده به ورزشکاران دارنده سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک در هفته جاری خبر داد و افزود: هر ورزشکاری در هر مقطع زمانی هم موفق به کسب سهمیه شود، بصورت یکجا هجده ماه کمک هزینه را دریافت خواهد کرد تا مشکلی در زمینه آمادگی برای اعزام نداشته باشند.

در این جلسه محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر مسئولان این کمیته به تشریح فرایند آماده سازی کارون ورزشی سردار دل‌ها پرداختند.

روسای فدراسیون های نابینایان و کم بینایان همچنین ورزش های جانبازان و معلولان دقایقی گزارش هایی از ورزشکاران و تیم های اعزامی به بازی های پارالمپیک ارائه دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا