اخبار ورزشیفوتبال جهان

پرت کردن بازوبند کاپیتانی پرتغال توسط رونالدو!

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از شدت عصبانیت بعد از قبول نشدن گلش بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال را پرت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته در ادامه رقابت های مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف صربستان رفت. در ابتدا پرتغال با ۲ گل از رقیب پیش افتاد ولی در ادامه صرب ها هر دو گل را جبران کردند تا بازی در دقیقه ۶۰ نتیجه به تساوی کشیده شود.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال همچنان از گلزنی ناکام بود ولی در دقیقه ۹۰+۳ فرصتی به دست آورد و از خروج دروازه بان صرب ها استفاده کرده و توپ را به گل تبدیل کرد البته بازیکن صربستان بعد از رد شدن توپ از خط دروازه آن را بیرون آورد و داور به طرز عجیبی گل را قبول نکرد.

داور بازی معتقد بود توپ به صورت کامل از خط دروازه رد نشده است. اما تصاویر نشان دهنده این واقعیت است که توپ کامل از خط دروازه رده شده و به گل تبدیل شده است.

این اقدام داور باعث عصبانیت شدید رونالدو شد. ابرستاره پرتغالی بعد از اعتراض شدید کارت زرد از سوی داور گرفت و این باعث شد تا ناراحتی اش دوچندان شود و بازوبند کاپیتانی را پرت کرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا