اخبار ورزشیفوتبال جهان

پدری: امیدوارم مسی به بارسلونا برگردد

پدری، ستاره بارسلونا، از دیدن مشکلات لیونل مسی در پاری سن ژرمن ناراحت است.
به گزارش پیشرو ورزش، مسی تابستان امسال پس از سال‌ها حضور در نوکمپ بالاخره بارسا را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی منتقل شد.
با این حال شرایط مطابق انتظار این بازیکن آرژانتینی پیش نرفت و او نتوانست درخششی را که در پیراهن بارسا داشت، در پایتخت فرانسه هم تکرار کند. کار تا جایی پیش رفت که بسیاری از هواداران پی اس جی پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان با قبول شکست برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها، او و نیمار را در پارک دو پرنس هو کردند.
مسی در ۱۸ دیداری که در لیگ فرانسه با پیراهن باشگاه جدیدش انجام داده تنها دو گل به ثمر رسانده و نتوانسته درخشش خاصی در ترکیب این تیم داشته باشد.

پدری در گفتگو با La Vamguardia درباره این بازیکن گفت:«هر زمان که بتوانم بازی‌های او را نگاه می‌کنم چون شما می‌توانید با تماشای بازی بهترین فوتبالیست دنیا چیزهای بسیاری یاد بگیرید. اما واقعیت این است که وقتی شرایط برای یک دوست خوب پیش نمی‌رود کمی آزاردهنده است و من او را دوست خودم می‌دانم.»
این ستاره جوان بارسلونا با اشاره به تجربه خوبی که از بازی کنار مسی داشته است، اضافه کرد:«من واقعا روزهای خوبی را با لئو در زمین و بیرون از آن تجربه کردم. او انسانی فوق العاده است و امیدوارم که بتواند به بارسا برگردد. بازی کردن کنار او برای من سرگرم‌کننده و لذت‌بخش بود.»
این بازیکن همچنین با اشاره به بهبود شرایط بارسا پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم اظهار داشت:«او اعتماد به نفس را به این تیم تزریق کرده چون دقیقا می‌داند که می‌خواهد چه کاری با این تیم انجام دهد و ما هم به خوبی او را درک می‌کنیم. ما می‌دانیم که باید بازی را با مالکیت توپ کنترل کنیم و این چیزی است که او از همه بیشتر روی آن تاکید دارد.»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا