اخبار ورزشیفوتبال جهان

پاول ندود:آینده آلگری مشخص نیست

نایب رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید آینده سرمربی تیمش مبهم است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از چالش‌های که اکنون تیم تورینی با آن مواجه شده، بحث حضور یا عدم حضور «ماسیمیلانو آلگری» در سمت سرمربی فصل آینده است.

در این ارتباط هفته قبل برخی‌ رسانه‌ها گزارش کردند آلگری با وجود قهرمانی فصل جاری، به همکاری با تیم راه‌راه‌پوش خاتمه می‌دهد.

یکی، دو نشریه فرانسوی از حضور احتمالی وی در تیم فصل آینده پاری‌سن‌ژرمن به جای توماس توخل خبردادند.

در این زمینه «پاول ندود»، نفر دوم بیانکونری اظهارداشت: ملاقات مربی و رئیس باشگاه به صورت سنتی در ماه ژوئن انجام می‌گیرد. اما در صورت لزوم می‌تواند زمانش زود‌تر هم باشد.باید ببینیم چالش مربیگری تیم چه خواهد شد.

وی که با خبرنگار سایت فوتبال ایتالیا صحبت می‌کرد، افزود: اکنون تیمی درجه یک برای ایتالیا و اروپا به شمار می‌رویم.تقویت چنین تیمی کار راحتی نیست.این که او می‌ماند یا می‌رود، هنوز مشخص نیست.باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

آلگری که تا ۵ سال قبل در تیم‌های اسپال، کروسته،‌ساسولو، کالیاری، آ.ث‌میلان کار کرده بود، از سال ۲۰۱۴ سکان هدایت یووه را در اختیاردارد.

وی در این تیم ۵ مقام قهرمانی لیگ (اسکودتو)، ۴ مقام جام حذفی، یک سوپر جام ایتالیا و ۲ نایب قهرمانی اروپا را کسب کرده است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا