اخبار ورزشیفوتبال جهان

پاسخ منفی اینتر به لوکاکو

شرایط اینتر برای توافق با چلسی و روملو لوکاکو برای بازگشت این بازیکن مهیا نیست.
به گزارش رایکا خبر، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و گلزن پس از جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به اینتر در سری آ، عملکرد درخشانی در این تیم داشته و دوباره به یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیای فوتبال تبدیل شد. اما با وجود موفقیت در اینتر و فتح اسکودتو، روملو لوکاکو با مبلغ هنگفت ۹۷ میلیون پوند در تابستان گذشته به چلسی بازگشت و دوباره ترجیح داد شانس خود را برای درخشش در لیگ برتر امتحان کند.اما علی‌رغم شروعی خوب، روملو لوکاکو در ماه های اخیر نقش چندانی در ترکیب چلسی نداشته و در اغلب مسابقات مهم نیمکت نشین بوده است. مصاحبه جنجالی این بازیکن در پایان سال گذشته میلادی رابطه او با هواداران و کادر فنی چلسی را خراب کرد و روملو لوکاکو در ادامه نیز نتوانست روزهای درخشان خود را تکرار کند. اما نشریات ایتالیایی مدعی شدند لوکاکو می خواهد در تابستان از این باشگاه جدا شده و بعد از یک سال چلسی را ترک کند.

او می‌خواهد برای تیمی بازی کند که مناسب نقاط قوتش باشد و احساس می‌کند سبک بازی چلسی نمی تواند باعث پیشرفت او شود. روملو لوکاکو در این مدت بارها به پپ ماروتا و باشگاه اینتر سیگنال های روشنی در مورد تمایل خود به بازگشت داده، اما به نظر پپ ماروتا به او اعلام کرده این انتقال بسیار دشوار، پیچیده و در واقع غیرممکن است. حتی روملو لوکاکو حاضر به کاهش دستمزد خود و انتقال قرضی به اینتر نیز شده، اما حداقل در این مقطع شرایط باشگاه ایتالیایی برای همکاری دوباره فراهم نیست و روملو لوکاکو در صورت تمایل به جدایی از چلسی نیز باید مقصد دیگری را انتخاب کند.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا