اخبار ورزشیفوتبال جهان

پاسخ قاطع دی بروینه در خصوص توپ طلا

ستاره منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل کلوب بروژ در خصوص توپ طلا صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش،کوین دی بروینه در نشست خبری پیش از مسابقه با کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا در خصوص توپ طلا صحبت کرد.

نشست خبری این بازیکن با سوال خبرنگاری در خصوص اینکه چه کسی لایق دریافت جایزه توپ طلاست، آغاز شد و ستاره گواردیولا پاسخ قاطعی در این خصوص داد.

دی بروینه گفت: به نظر من اگر بخواهیم برنده توپ طلا را انتخاب کنیم باید به عملکرد بازیکنان در ۲ سال قبل نگاه کنیم زیرا سال قبل جایزه توپ طلا نداشتیم. در این صورت من لواندوفسکی را انتخاب خواهم کرد به خاطر کاری برای بایرن مونیخ انجام داد و ضمن گلزنی فوق العاده برای این تیم کمک کرد تا این تیم قهرمانی‌ها را بدست آورد. قطعا لواندوفسکی انتخاب من خواهد بود.

وی در رابطه با زمزمه‌های جدایی رحیم استرلینگ از باشگاه منچسترسیتی نیز گفت: چرخش بازیکنان در این فصول بسیار اهمیت دارد زیرا ما برای ۴ جام می‌جنگیم و باید بازیکنان در سطح آمادگی بالایی قرار گیرند. من متوجه هستم که بازیکنان به خاطر نیمکت نشینی ناامید می‌شوند. من خودم یک بازیکن هستم و وقتی بازی نکنم نمی‌توانم آن عملکرد همیشگی‌ام را به نمایش گذارم. یک بازی درون زمین باشم و یک بازی روی نیمکت بنشینم ولی مشخصاً این تصمیم با مربی است. او باید انتخاب کند که چه کسی در زمین باشد.

دی بروینه ادامه داد: خیلی کار سختی است رقابت با چنین بازیکنانی که همه ملی پوش هستند و همه در سطح بالا بازی می‌کنند.

گواردیولا در نشست خبری بازی لیگ برتری خود نیز در این خصوص صحبت کرد و مدعی شد که به همه بازیکنان فرصت بازی کردن می‌دهد تا بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا