اخبار ورزشیفوتبال ایران

پاسخ بانک تجارت به سخنان دادکان؛ با گذشت ۱۵ سال هیچ پیشرفتی در وصول بدهی حاصل نشده است

روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه عضو اسبق هیات باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه محمد حسین دادکان عضو اسبق هیات مدیره مجموعه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس با یکی از خبرگزاری‌های کشور مبنی بر اقدام قانونی این بانک به منظور وصول مطالبات معوقه پاسخ داد.
در متن این پاسخ آمده است:

 «بانک تجارت در سال ۱۳۸۳ تسهیلاتی را با بازپرداخت و تسویه شش ماهه به باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی پرداخت کرد. این بانک در طول ۱۵ سال در فواصل مختلف چندین بار اقدام به نامه نگاری ، پیگیری صول مطالبات از جمله اقدام قانونی در سال ۱۳۹۶ کرده است که با گذشت ۱۵ سال از پرداخت تسهیلات مذکور و برغم پیگیری های مکرر، بعضا به سبب اعمال نفوذ، هیچ پیشرفتی در روند وصول این بدهی حاصل نشد.

بانک تجارت در آخرین مرحله در تاریخ نهم آذرماه سال جاری با هدف صیانت از حقوق سهامداران خود اقدام قانونی علیه اعضای هیات مدیره وقت این باشگاه از جمله آقای محمد حسین دادکان به عنوان یکی از امضاکنندگان مدارک دریافت تسهیلات کرده است.

بدیهی‌است این فرآیند در چارچوب قوانین حقوقی و با هدف صیانت از حقوق مشتریان  و سهامدارن این بانک در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا