اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پاری سن ژرمن تصمیم دارد با لیورپول بر سر معاوضه امباپه مذاکره می کند

پاری سن ژرمن تصمیم دارد با لیورپول بر سر معاوضه امباپه مذاکره کند.

به گزارش پیشرو ورزش، روز گذشته خبرنگار مارکا گزارش داد که امباپه تصمیم دارد در پنجره زمستانی از باشگاه پاریس جدا شود زیرا معتقد است که این باشگاه به او خیانت کرده و به بندهای قراردادش وفادار نیست.

البته شب گذشته در بازی امباپه و گلزنی او نشانی از عصبانیت و ناراحتی نبود و مشاور باشگاه پاری سن ژرمن نیز این اخبار را تکذیب کرد.

با این حال، اسماعیل مطر، خبرنگار مصری مدعی شد که همچنان موضوع ناراحتی امباپه پابرجاست و این ستاره قصد جدایی از تیم فرانسوی را در سر دارد.

خبرنگار مصری نوشت: پاری سن ژرمن این ایده را دارد که امباپه را با محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر معاوضه کند. پاریس سال‌هاست که به صلاح علاقه دارد و او یکی از اهداف بزرگ آنهاست تا جانشین امباپه شود.

البته پست صلاح با مسی مشابه است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار لیونل مسی خواهد بود. این بازیکن به هدف اول بارسلونا در تابستان بدل شده و احتمال می‌رود دوباره به جمع آبی‌اناری‌ها بازگردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا