اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پاردس:وقتی در PSG بودم، هیچ رفاقتی با امباپه نداشتم

لئاندرو پاردس در مصاحبه با ESPN حاضر نشد در مورد کیلیان امباپه صحبت کند و گفت که در پی اس جی با او رفاقتی نداشت.وقتی در PSG بودم، هیچ رفاقتی با امباپه نداشتم.
به گزارش پیشرو ورزش، لئاندرو پاردس در تابستان امسال با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی از پی اس جی به یوونتوس پیوست. او در ایده‌های کریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، جایی نداشت و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. پاردس از بازیکنان ثابت تیم ملی آرژانتین است و نمی خواست با نیمکت نشینی در پاریس، از شرایط بازی به دور بماند.

پارِدِس در مورد جدایی از پی اس جی گفت:« تصمیم بسیار سختی بود، به خصوص که سال جام جهانی است و به خاطر مشکل وفق پیدا کردن با تیم جدید، جدایی می تواند ریسک بزرگی باشد. در نهایت فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم. برای اینکه در بهترین فرم به جام جهانی برسم، باید هر هفته بازی کنم. در پی اس جی چنین شانسی نداشتم.»

پارِدِس در مورد کیلیان امباپه و مشکلات او و نیمار در پی اس جی گفت:« در این مورد حرفی ندارم. وقتی با امباپه هیچ رفاقتی نداشتم، طبیعی است که نتوانم چیز خاصی هم در موردش بگویم. از کسانی که با آنها دوست بودم می توانم حرف بزنم.»

پارِدِس در مورد تیم ملی آرژانتین گفت:« ما مثل یک خانواده ایم و مدت ها شرایط تیم ملی به این خوبی نبوده است. در زمین همه به یک چیز فکر می کنیم و آن پیروزی است. قبل و بعد از بازی ها نیز در مورد مسائل مختلف حرف می زنیم. هدف ما خوشحال کردن مردم آرژانتین است که همیشه حامی ما بوده اند. امیدوارم در جام جهانی بهترین نتایج را کسب کنیم.»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا