اخبار ورزشیفوتبال جهان

ویری: هالند با ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون به تیمی بزرگ می رود/۶ سال دیوانه کننده در اینتر داشتم

ستاره پیشین ایتالیا پیش بینی کرد روزهای کاملا درخشانی در انتظار ارلینگ هالند در فوتبال جهان است.

به گزارش پیشرو اسپرت، درخشش خیره کننده «هالند» در تیم‌های ردبول زالتسبورگ اتریش و بورسیادورتموند آلمان در فصل جاری، «کریستین ویری» را وادار به تحسین و تعریف کرد.

مهاجم نروژی با وجود ۱۹ سال سن، آنقدر در فصل جاری خوب کارکرد که نگاه کارشناسان و تحلیل‌گران را به خود معطوف کرد.

درخشش وی به حدی است که اکنون ویری تصور می‌کند در آینده ارزش جوان اول فوتبال نروژ حتی از نیمار گران ترین فوتبالیست جهان با ارزش ۲۲۲ میلیون یورو، فراتر رفته و رکوردی جدید خواهد زد.

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و پیشکسوت ۴۶ ساله امروزی به روزنامه کوریردلوسرا گفت:هالند از همه مهاجمین قوی تر است. وقتی تصمیم گرفت تیمش را عوض کند، کار خوبی کرد که به بورسیا دورتموند رفت. چون با این انتقال در اصل به تیمی رفت که استعدادهای زیادی را پرورش داده است.

وی افزود: تا ۲ سال دیگر او پیشرفت می کند. هالند به ۲۰۰ یا شاید هم ۳۰۰ میلیون یورو به تیمی بزرگ برود.

ویری که در سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ برای اینترمیلان بای کرد، همچنین درباره دورانی که  با تیم شهر میلان سپری کرد، چنین  نظرداد: ۶ سال دیوانه کننده و مهیج را تجربه کردم.

اعتقاد کامل به انتقال به این تیم داشتم. تمرکزم را کامل معطوف کردم. در سن سیرو یک فضای هیجان انگیز باورنکردنی وجود داشت.هربار که به ورزشگاه می رفتیم، گرما، حساسیت و هیجان هواداران را کاملا حس می کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا