اخبار ورزشیورزش دانش آموزی و دانشگاهیورزش های رزمی

ووشوی ایران تاریخ‌ساز شد

تیم ملی ووشو دانشجویان در رقابت‌های جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان با کسب ۴ مدال طلا قهرمان بخش ساندا شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در روز پایانی رقابت‌های ووشو جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان در کشور ترکیه تیم ملی دانشجویان کشورمان با کسب چهار مدال طلا موفق شد مقام قهرمانی بخش ساندا این مسابقات را از آن خود کند.

در رقابت‌های روز یکشنبه نتایج زیر به دست آمد.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم دختران: مهنا رحیمی موفق به کسب مدال طلای این رقابتها شد، تهانیا کیوسیوم از اندونزى دوم شد و تورر کوبرا و کورت لیکنر هر دو از ترکیه سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش پسران :

در وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم: شجاع پناهى از ایران اول شد و صاحب مدال طلا شد، اریتس عبدالله از ترکیه دوم و مدال نقره گرفت و گابریل از برزیل و دمیر طلهه از ترکیه سوم مشترک را کسب و به مدال برنز رسیدند.

در وزن منهاى ٧٠ کیلوگرم : حمیدرضا سهندى از ایران طلا گرفت، نصرت کایهان از ترکیه صاحب مدال نقره شد و مدال برنز هم به التایف از ترکمنستان رسید.

در وزن منهاى ٨٠ کیلوگرم: على خورشیدى از ایران طلا گرفت، باتان یونس از ترکیه دوم و به مدال نقره رسید و رایان از فرانسه و جومام یارادوف از ترکمنستان سوم مشترک و مدال برنز گرفتند.

در پایان رقابت های ساندا تیم ایران با ۴ مدال طلا قهرمان جهان شد و بر بام جهان ایستاد ،تیم اندونزی با ۲ طلا دوم شد و تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین پیش از این تیم ووشو کشورمان در بخش تالو موفق شده بود یک طلا، یک نقره و ۳ برنز را از آن خود کند.

بدین ترتیب تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان در پایان این رقابتها در دو بخش تالو و ساندا موفق شد ۹ مدال ( ۵ طلا، یک نقره و ۳ برنز) را کسب کنند.

اولین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه های جهان از ۲۸ شهریورماه الی ۳ مهرماه در کشور ترکیه برگزار می شود و تیم ووشو دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی از کشورمان با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

تهیه و تنظیم خبر:علی اسعدی راد/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دو =

دکمه بازگشت به بالا