اخبار ورزشیفوتبال ایران

وقتی داور عضو کمیته داوران را از کنار زمین اخراج می‌کند

در جریان بازی روز گذشته تیم‌های ۹۰ ارومیه و استقلال خوزستان، داور بازی عضو کمیته داوران را از کنار زمین اخراج کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته مسابقات لیگ دسته اول در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و نتایج مختلفی به دست آمد اما در یکی از این بازی‌ها اتفاق عجیبی رخ داد.

در جریان دیدار تیم‌های ۹۰ ارومیه و استقلال خوزستان، داور بازی، دبیر هیأت فوتبال استان آذربایجان غربی و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال را از کنار زمین اخراج کرد.

حسین نیرویار دبیر هیأت فوتبال استان آذربایجان غربی و یکی از اعضای جدید کمیته داوران کشورمان در جریان بازی ۹۰ و استقلال خوزستان به دلیل تنش‌هایی که در کنار زمین به وجود آمد و درگیری‌هایی که با برخی‌ها در کنار زمین داشت توسط حسین ترابیان داور بازی از کنار زمین اخراج شد تا در اتفاقی نادر یک داور عضو کمیته داوران را اخراج کند.

برخی از داوران در هفته‌های گذشته نسبت به رفتارهای نیرویار در کنار زمین انتقادهایی داشتند اما هیچ گاه با او برخورد نشد تا اینکه دیروز حسین ترابیان او را از کنار زمین اخراج کرد. نیرویار که مدتی است عضو کمیته داوران شده با استفاده از همین مسئولیت به برخی از داوران اعلام کرده که با آنها برخورد خواهد کرد و باید دید که در نهایت چه سرانجامی برای این اخراج رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا