اخبار ورزشیتوپ و تور

وقتی خبری از اطلاع‌رسانی نیست/ دو شکست برای قهرمان جهان در تورنمنت محلی!

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سکوت کامل خبری متحمل دو شکست در تورنمنت محلی ایتالیا شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، مدافع عنوان قهرمانی جهان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه در یک تورنمنت محلی به میزبانی ایتالیا حضور پیدا کرده است نتایج عجیبی در این تورنمنت به دست آورد.

در شرایطی که سایت فدراسیون والیبال هیچ خبری از قهرمان جهان منتشر نمی‌کند و تمام اطلاع‌رسانی را معطوف تهیه چند ویدیوی بی‌ارزش از تمرین تیم ملی بزرگسالان کرده است شاگردان وکیلی ۲ شکست را مقابل دو تیم محلی متحمل شدند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ادامه این تورنمنت محلی توانست ۲ پیروزی هم به دست آورد و امروز در دیگر بازی خود به مصاف تیم باشگاهی کوردنونس خواهد رفت.

بلاتکلیفی در روابط عمومی فدراسیون والیبال موجب شده تا مخاطبان اطلاعی از اسامی ۱۲ بازیکن تیم ملی نوجوانان نداشته باشند و مشخص نیست که وکیلی کدام بازیکنان را همراه خود به ایتالیا برده است. خبررسانی‌های جهت‌دار سایت فدراسیون با یک بزرگنمایی هم همراه بود؛ جایی که انتشار خبر حضور قهرمان جهان در تورنمنت محلی ایتالیا در یکی از روزنامه‌های محلی این کشور به چاپ رسیده است.

این نشریه با چاپ عکسی مربوط به دو سال پیش، حضور تیم ایران در تورنمنت ایتالیا را مورد بررسی قرار داد؛ امری که بسیار طبیعی به نظر می‌رسد، چراکه با بی‌تدبیری مسئولان فدراسیون تیم ایران به آن تورنمنت محلی اعتبار بخشیده است!

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا