اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

وزیر ورزش و جوانان: نمی‌خواهیم بار روی دوش کشتی باشد

کیومرث هاشمی گفت: جامعه ورزش به اهمیت کشتی واقف است و نمی‌خواهیم بار روی دوش این رشته باشد.
به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی وزیر ورزش در جمع ملی پوشان کشتی، عنوان کرد: به شما دست مریزاد می گویم و از شما تقدیر می‌کنم. از کادر فنی و عوامل کشتی و حتی کسانی که در پشت صحنه زحماتشان دیده نمی‌شود تشکر می‌کنم. به بچه ها نیز خسته نباشید می گویم که برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کنند.
وی افزود: جامعه ورزش به اهمیت رشته کشتی واقف است و همیشه کشتی به خصوص در آوردگاه های المپیک مهم بوده و سی درصد از کاروان المپیک را کشتی گیران تشکیل می دهند، هرچند می‌شد که بیشتر شود.
هاشمی با اشاره به جایگاه کشتی، گفت: جایگاه کشتی جایگاه ارزشمندیست. من به عنوان خدمتگزار ورزش آمدم که بار را از دوش شما بردارم و می‌گویم که شما تلاش خود را کنید و حتما نمی‌گویم که طلا بگیرید. همه بهترین های دنیا به المپیک می آیند هر چند شماهم بهترین هستید اما نمی‌خواهم بار روی دوش شما باشد. شما تلاش کنید و من می‌گویم که مردم هم می‌فهمند.
وزیر ورزش ادامه داد: بارها ورزشکاران نتیجه نگرفتند اما مردم فهمیدند که تلاششان را کردند. شما تلاشتان را کنید، اینگونه هر نتیجه ای کسب شد مردم هم راضی هستند. در باقیمانده وقت تلاشتان را کنید ما وظیفه مان پشتیبانی از شماست و شماهم باید تلاش خودرا بکنید.
هاشمی با بیان اینکه شما بهترین ها هستید، یادآور شد: همانطور که شما رصد می‌کنید بقیه هم شمارا رصد می‌کنند. ورزش یک سرش برد و سر دیگرش باخت است. گوش به فرمان کادر فنی باشید. لحظه ها تعیین کننده است. با مدیریت راهبردی و تلاش های فدراسیون بهترین نتیجه را میتوان کسب کرد. دلتان را به خدا بسپارید تا کمکتان کند. تمرکزتان روی اصل فعالیت‌تان باشد و ماهم برای شما آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =

دکمه بازگشت به بالا