اخبار ورزشیفوتبال ایران

وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس تا یک ماه دیگر به نتیجه می‌رسد

وزیر ورزش و جوانان گفت: به کنفدراسیون فوتبال آسیا قول فراهم کردن مقدمات خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در ماه فوریه یعنی یک ماه دیگر داده ایم.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه هفته دوم لیگ بین المللی اسکی آلپاین توچال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کار های خوبی که شروع کردیم واگذاری پرسپولیس و استقلال است و خوشبختانه مراحل خوبی را طی کرده و دولت خیلی خوب کمک می‌کند و جا دارد از رئیس جمهور مردمی تشکر کنم که انصافا بنده شهادت می‌دهم از هفته اول شروع کارشان که من خواهش کردم برای اقدامات در رابطه با واگذاری استقلال و پرسپولیس، استقبال کرده و دستور اکید داد که بنده موافق هستم و این راه را ادامه بدهید.

وی گفت: پس از بررسی در معاونت حقوقی خدمت رئیس جمهور گزارشی تقدیم شد و آقای رئیسی دستوری صادر کرد به وزارت اقتصاد و دارایی و از آنجا به سازمان خصوصی سازی و در حال حاضر هم همکاران بسیار عزیزمان در این سازمان در حال برنامه ریزی هستند.

سجادی تصریح کرد: طبق قولی مکتوب که بنده نامه امضاء کردم و خدمت کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل ارسال کردم، قول دادیم در فوریه مقدمات واگذاری دو باشگاه برای خصوصی سازی را آغاز خواهیم کرد که این نوید بخش اطلاعات و آینده خوب و خبرهای خوب برای حضور این دو باشگاه در بازار بورس و بازار سرمایه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا