اخبار ورزشیفوتبال ایران

وزیر ورزش: به نمایندگی از رئیس‌جمهور در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شدم

وزیر ورزش و جوانان که به دوحه سفر کرده پس از ورود به این شهر به طور مستقیم در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید حمید سجادی که پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک ایران و قطر به دوحه دعوت شده بود پس از ورود به این شهر با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان، کادر فنی و کادر سرپرستی این تیم دیدار کرد. وزیر ورزش و جوانان پس از صرف ناهار در کنار اعضای تیم ملی، در جمع کادر فنی و سرپرستی تیم ملی حاضر شد و در فضایی صمیمی برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

سجادی با بیان اینکه من امروز به نمایندگی از رئیس‌جمهور در اردوی تیم ملی حاضر هستم، گفت: برای بررسی و حمایت از تیم ملی به صورت مداوم با ماجدی و استیلی در تماس هستم و مطمئنا تمام برنامه‌هایی که فدراسیون دارد مورد حمایت قطعی ما خواهد بود. زمان پیش‌رو برای ما بسیار مهم و حیاتی است و هر اقدامی صورت می‌گیرد باید در راستای موفقیت تیم ملی باشد.

سجادی افزود: آنچه تیم ملی نیاز دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مطمئن باشید حمایت کاملی از تیم ملی انجام خواهد شد. ماموریت ما حمایت از برنامه‌‌های تیم ملی است. هر جا ما باید حمایت کنیم، در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال خواهیم بود.
پس از این دیدار، شش تن از بازیکنان تیم ملی به نمایندگی از سایر بازیکنان صحبتهای خود را مطرح کردند و سجادی در جمع این بازیکنان بر حمایت کامل دولت و وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی تاکید کرد.

حمید استیلی هم در بخشی از این جلسه با قدردانی از وزیر ورزش گفت: یکی از نکات مهم درباره سجادی این است که خودشان ورزشی و قهرمان بوده و هستند و به خوبی متوجه مسائل و مشکلات ما می شوند. من هم شهادت می‌دهم که وی همواره به دنبال حل مشکلات فدراسیون بوده اند و همیشه همراهی و حمایت لازم را داشتند. میرشاد ماجدی هم شبانه روز به دنبال حل مشکلات تیم ملی است اما بعضی اتفاقات مثل ماجرای لغو مسابقه برابر کانادا از اختیار فدراسیون هم خارج بوده و شرایط خاصی برای ما ایجاد کرد. بدون شک ما بهترین بازیکنان را از نظر اخلاقی و فنی داریم که با تمام توان در این اردو تلاش کردند و در تمرینات با انگیزه ظاهر شدند.

ملی پوشان هم در این جلسه با اشاره به برخی موضوعات از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال درخواست کردند بهترین شرایط ممکن برای حضور قدرتمندانه تیم ملی در اردوهای آتی پیش از حضور در جام جهانی فراهم شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا