اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا| یک نقره و ۲ برنز ۸۹ کیلوگرم برای پورحسن

در رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم نوجوانان وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، پورحسن سوم شد و برنز گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم رده سنی نوجوانان برگزار شد که در این وزن، محمد پورحسن تخته رفت. در استارت لیست این وزن نمازوف از ازبکستان با رکورد ورودی ۲۹۵ کیلوگرم اول است و پورحسن به همراه چنگ از تایپه با رکورد ورودی ۲۸۰ کیلوگرم در رده بعدی قرار دارند.

حرکت یک ضرب

پورحسن کار خود را در حرکت یکضرب وزنه ۱۲۳ کیلویی آغاز کرد و آن را به راحتی بالای سر برد اما در دو حرکت بعدی خود در مهار وزنه ۱۲۹ کیلوگرمی ناموفق بود تا با همان ۱۲۳ کیوگرم در یکضرب به کار خود خاتمه دهد و مدال نقره را از آن خود کند.

در پایان حرکت یکضرب دسته ۸۹ کیلوگرم نوجوانان، نمازوف وزنه‌بردار میزبان با ثبت وزنه ۱۳۳ کیلوگرم اول شد و طلا گرفت، پورحسن با با ثبت وزنه ۱۲۳ کیلوگرم، صاحب مدال نقره شد و چنگ از تایپه با ۱۲۰ کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

حرکت دوضرب

محمد پورحسن  کار خود را در حرکت دوضرب با وزنه ۱۵۲ کیلوگرم آغاز کرد و در اولین حرکت دوضرب آن را با موفقیت بالای سر برد.

پورحسن در دومین حرکت دوضرب، وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت سوم در مهار وزن ۱۶۶ کیلوگرم ناموفق بود و با همان ۱۶۱ کیلو به کار خود پایان داد تا مدال برنز دوضرب را از آن خود کند.

در مجموع دسته ۸۹ کیلوگرم نوجوانان، نمازوف وزنه‌بردار میزبان با ثبت وزنه های ۱۳۳ کیلوگرم در یکضرب (طلا)، ۱۶۶ کیلوگرم در دوضرب (طلا) و مجموع ۲۹۹ کیلوگرم در جای نخست ایستاد و مدال طلا گرفت.

چنگ از تایپه با ۱۲۰ کیلوگرم در یکضرب (برنز)، ۱۶۵ کیلوگرم در دوضرب (نقره) و مجموع ۲۸۵ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و نقره ای شد.

پورحسین با ثبت وزنه های ۱۲۳ کیلوگرم در یکضرب (نقره)، ۱۶۱ کیلوگرم در دوضرب (برنز) با مجموع ۲۸۴ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا