اخبار ورزشیفوتبال ایران

وزارت ورزش و جوانان: مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ارسال نشده است

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مجبد شهیدی در نشستی با روسای حراست استانهای دارای تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با عنایت به سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید و همچنین سیاست‌های این وزارتخانه در خصوص ازسرگیری برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه، جلساتی در کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین کمیسیون ورزشی و شورای امنیت کشور در این خصوص برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ هدف از برگزاری این نشست راجرایی کردن سازوکار و فرآیندهای لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و کنترل های لازم در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ضرورت تزریق دوز واکسن بود.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در همین راستا اداره کل حراست این وزارت خانه ضمن حمایت از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها و استقبال از این امر جلسه‌ای را با روسای حراست استان های دارای لیگ برتری برگزار کرد تا تمامی موارد و ساز و کارهای اجرایی مورد بررسی قرار گرفته ونتیجه تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون ورزشی شورای امنیت ارسال شود.

شهیدی تاکید کرد: تاکنون مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده اما لازم است مدیریت با عنایت به وجود برخی کمبودها و نواقص در زیرساختهای بعضی استان‌ها از قبل تمهیدات وتدابیر لازم را بیاندیشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا