اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش هالند به درخشش در بوندس لیگا “الحمدالله”

ستاره نروژی دنیای فوتبال پس از درخشش در بازی دورتموند مقابل بایرلورکوزن از عبارت «الحمدالله» در فضای مجازی استفاده کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته در آلمان و در شهر لورکوزن برگزار شد. دیداری که با یک کامبک دیدنی، دورتموند توانست با درخشش «ارلینگ هالند» به برتری ۴ بر ۳ دست پیدا کند.

هالند بار دیگر نشان داد که چقدر مهاجم گلزن و ستاره بزرگی است. او ۲ گل به ثمر رساند و توانست به جوان‌ترین گلزن تاریخ بوندس لیگا نام گیرد که به ۴۵ گل رسیده است. او این ۴۵ گل را تنها در ۴۷ بازی به ثبت رساند. این بچه غول در ۶۵ بازی برای دورتموند در هر بازی به صورت میانگین یک گل زده و توانسته با ۲۱ سال سن ۱۹ پاس گل نیز به ثبت رساند. آمار خیره کننده او باعث شده تا بسیاری او را موفق‌ترین ستاره آینده دنیا بدانند و برخی او را بهتر از امباپه نام دهند.

ارلینگ هالند که با جثه بزرگ خود به کابوس بسیاری از مدافعان بدل شده پس از درخشش در بازی مقابل لورکوزن پست جالبی گذاشت و از خداوند با عبارتی عربی تشکر کرد.

این بازیکن،‌ عکس باشگاه دورتموند از او و بازیکن مسلمان یعنی محمود داهود را بازنشر کرد و نوشت: الحمدالله

پست او با واکنش مسلمانان همراه شد و برخی از او به خاطر این کار تشکر کردند. یک هوادار مادرید نوشت که به خاطر بنزما که او نیز مسلمان است از هالند خواست تا راهی رئال شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا