اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش معاون نساجی به قرارداد مسعود سجاعی

معاون باشگاه نساجی پیرامون شایعه قرارداد دلاری مسعود شجاعی با این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر سلطانی معاون باشگاه نساجی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت:ما در هفته اول میزبان هستیم و از مسئولان استان مازندران می خواهم که شرایط را فراهم کنند تا از این امتیاز بزرگ استفاده کنیم.ما در هفته های بعد با ۲ تیم بزرگ مثل گل گهر و پرسپولیس داریم. مالک باشگاه سعی کرد شاکله تیم را حفظ کند و امیدوارم امسال سال خوبی برای نساجی باشد.

وی در خصوص اینکه هنوز مشخص نیست که ورزشگاه وطنی از بازی های نساجی میزبانی کند گفت: ما شبانه روز در حال تلاش هستیم که بازی های نساجی را در ورزشگاه وطنی برگزار کنیم. ما همه گونه رایزنی کردیم ولی این استادیوم آماده نیست. از روز اول ساکت الهامی گفت که دوست داریم در شهید وطنی بازی کنیم. ما هم نمی دانیم مشکل کجا است و نمی دانیم کجا قرار است بازی کنیم.

معاون باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که آیا شجاعی با این باشگاه قرارداد دلاری امضا کرده یا ریالی گفت: قرارداد او ریالی است.

سلطانی در خصوص هدفگذاری نساجی در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: هدف ما این است که بتوانیم در مسابقات فوتبال بازی کنیم و فکر می کنم امسال بتوانیم در بین ۵ تیم اول لیگ باشیم.

وی در خصوص برگزاری بازی های نساجی در ساری گفت: آنجا هم زمین خیلی خوبی ندارد.هم تیم ما و هم تیم های میهمان قطعا راضی نیستند.

معاون نساجی در خصوص اینکه نساجی با این شرایط در کجا بازی می کند، گفت: این سوال یک میلیون دلاری است.

سلطانی در خصوص اینکه آیا قرار است نساجی بازیکن جدیدی بگیرد، تصریح کرد: هنوز کادر فنی درخواستی نداده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =

دکمه بازگشت به بالا