اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند به قرارداد ولیموتس: حیرت‌انگیز و باورنکردنی بود

مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند هرگونه دخالت در عقد قرارداد با مارک ویلمکوتس را تکذیب کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرکز تجازی- فرهنگی ایران و هلند با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه دخالت در عقد قرارداد با مارک ویلموتس را تکذیب کرد.

متن بیانیه مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند به شرح زیر است:

رئیس محترم سابق فدراسیون فوتبال در تاریخ ۹۹/۳/۱۶ در برنامه بدون تعارف ادعا کردند: انعقاد قرارداد با‌ آقای ویلموتس به واسطه معرفی وی به وزیر ورزش از سوی مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند بوده است.

البته ایشان در مصاحبه دیگری با شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۹۹/۳/۱۹ در برنامه فوتبال برتر سعی کردند ادعای قبلی خود در خصوص نسبت دادن قرارداد منعقده با آقای ویلموتس به مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم رنگ کنند.

هر چند چرخش ۱۸۰ درجه‌ای آقای تاج در دو مصاحبه خودشان حقانیت مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند و مبری بودنش از مسأله انعقاد قرارداد و انتفاع از آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد، با این همه نافی مسؤولیت مشارالیه در هجمه‌های رسانه‌ای و همین طور تشویق اذهان عمومی نسبت به این مرکز نیست.

این مرکز ضمن تکذیب و رد هر گونه دخالت در انعقاد قرارداد با آقای ویلموتس و همین طور رد هر گونه بهره بردن از منافع مادی و معنوی قرارداد مورد اشاره مواردی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کند:

در پایان لازم است اشاره شود قضاوت در باره دلایل عقد قراردادی این چنین و حیرت انگیز با آقای ویلموتس با ارقام نجومی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فوتبال‌دوستان و افکار عمومی و رسانه‌ها واگذار می‌کنیم، ولی حق خود در پیگیری حقوقی ادعاهای مطرح شده علیه مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از طریق مراجع قضایی ایرانی و بین المللی برای خود محفوظ می‌دانیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا