اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش صدری به احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره جلسه امروز و احتمال حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش ، سیدمجید صدری پس از اتمام جلسه مسؤولان فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درباره راهکارهای برون‌رفت سرخابی‌ها از وضعیتی که منجر به حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد اظهار داشت: قرار شد مدارک خود را طبق مهلتی که AFC داده است تا دوشنبه ارسال کنیم.

وی در مورد اینکه اگر این مدارک را قبول نکردند چه اتفاقی می‌افتد گفت:مسؤول این جلسه داریوش مصطفوی است و قرار است وی از طرف دو باشگاه و فدراسیون فوتبال کل صحبت‌ها را انجام بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا از سال‌های گذشته مجوز حرفه‌ای دو باشگاه برخلاف امسال صادر شد عنوان کرد: اگر با مصطفوی صحبت کنید خیلی بهتر است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مهلت ۵ روزه برای باشگاه گل‌گهر است و استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمان حذف شده‌اند گفت:‌اینگونه نیست اکنون باید در مورد کلیه ایرادات و خواسته‌ای AFCمدارک‌مان را ارسال کنیم.

وی در مورد اینکه در این ۵ روز شرایط اتفاق خواهد افتاد گفت:‌باید تلاش کنیم تا دوشنبه کار را انجام بدهیم. سایر مطالب هم مصطفوی به اطلاع رسانه‌ها می‌رساند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در جلسه قبلی اعلام شد دو باشگاه مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کردند گفت:‌در آن جلسه با مصطفوی و عزیزی‌خادم صحبت کردیم و اکنون هم AFC ایراداتی گرفته و قرار شد رئیس کمیته استیناف اطلاع‌رسانی کند.

صدری درباره سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مهدی مهدوی‌کیا به عنوان یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حضور یک سرمربی اسرائیلی و پوشیدن پیراهنی منقش به رژیم صهیونیسی شرکت کرده حاضر به پاسخگویی نشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا