اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش شدید فیفا به ممنوعیت سفر ملی‌پوشان به کشورهای قرمز کرونایی

فیفا به اقدام لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا نسبت به ممنوعیت سفر ملی پوشان به کشورهای قرمز کرونایی واکنش تهدید آمیز نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از اینکه لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا اعلام کردند که اجازه خروج بازیکنانی که کشورشان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند را نمی دهد، فیفا به آن واکنش تهدید آمیز نشان داد و به شدت با آنها مخالفت کرد.

اینفانتینو هشدار داد که لیگ ها و باشگاه هایی که این اقدام را انجام دهند با محرومیت مواجه خواهند شد. او در بیانیه ای مشترک با ریاست کنفدراسیون آمریکای جنوبی اعلام داشت: فیفا لازم می‌داند بار دیگر به اتحادیه‌های عضو و باشگاه‌‌های تحت تأثیر قرار گرفته از وضعیت کنونی، در خصوص عمل به مقرراتی که ملزم به رعایت آن هستند تأکید و آنها را در خصوص عواقب عدم همکاری احتمالی‌شان آگاه کند.

باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای این بازیکنان رخ خواهد داد. کشور مصر، کشورهای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی همه در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند و لیورپول به همین دلیل به صلاح، آلیسون بکر، فیرمینو و فابینیو اجازه خروج نداده تا آنها بتوانند در انتخابی جام جهانی برای تیم هایشان بازی کنند. 

فیفا این ترس را دارد که در ادامه مسیر انگلیس و اسپانیا، دیگر لیگ های اروپایی نیز این تصمیم را اتخاذ کنند. برای فیفا بسیار اهمیت دارد تا ستاره ها همگی در مسابقات فیفادی حضور داشته باشند.  

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا