اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش سرپرست تیم ملی امید به شایعه کلاهبرداری یک بازیکن

سرپرست تیم ملی امید نسبت به خبر کلاهبرداری در این تیم در زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل فارس، از صبح امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان تیم ملی امید در زمان حضور این تیم در تاشکند با بیان مشکلات مالی عدیده خود از حدود دوسوم کاروان و حتی اعضای کادرفنی درخواست مالی داشته و پس از جلب اعتماد آنها و گرفتن این پول به آنها قول داده که در زمان بازگشت به ایران مبلغ قرض گرفته را بازخواهد گرداند، اما او پس از بازگشت کاروان تیم تهران از دسترس خارج شده است.

برای پیگیری این موضوع با فراز فاطمی سرپرست تیم ملی امید تماس گرفتیم که او در پاسخ اظهار داشت: این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم زیرا بازیکنان تیم امید برای حضور در اردو از فیلترهای فنی و اخلاقی رد شده‌اند. تیم ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا از لحاظ نظم و انضباط و اخلاق جزو الگوهای جام بود. ضمن اینکه در طول حضورمان در ازبکستان در کل یک روز آن هم یک ساعت و نیم برای خرید بیرون رفتیم و به هتل بازگشتیم. مجموع رفت و آمد ما دو ساعت نشد حتی بسیاری از نفرات چیزی هم نخریدند که کسی بخواهد پولی از آنها بگیرد.

وی افزود: من بر کلیه امور تیم احاطه داشتم و اصلا چنین موضوعی که مطرح شده است صحت ندارد. خیلی دوست دارم اگر بازیکنی از هم‌تیمی‌اش طلبی دارد با خود من تماس بگیرد و بگوید از چه کسی طلبکار است. هیچ یک از نفرات حاضر در اردو با من چنین تماسی نگرفتند و اولین بار است که چنین مسئله‌ای را می‌شنوم.

سرپرست تیم ملی امید تصریح کرد:‌ این خبر از نظر من و تا جایی که در جریان هستم یک شیطنت است. تمام بازیکنان تیم امید در لیگ‌های تیم برتری بازی می‌کنند و دنبال چنین کارهایی نیستند. باور کنید تیم ما از لحاظ شخصیتی از الگوهای رقابت قهرمانی آسیا بود. بازیکنان داخل اردو رفتار بسیار خوبی داشتند و دچار حاشیه نشدیم.

فاطمی در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی امید توضیح داد: از اوایل مرداد اردوی ۱۰ روزه تا دو هفته‌ای را برای رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار خواهیم کرد و در پایان این اردو عازم قونیه ترکیه می‌شویم. طبق صحبتی که با مهدوی‌کیا داشتیم قرار است لیست ۲۳ نفره مدنظر خود را دراختیار ما قرار بدهد. چند روز قبل از اردو هم به ایران می‌آید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا