اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش سرمربی زنیت به پیشنهاد باشگاه‌های مطرح اروپایی به آزمون

سرمربی زنیت روسیه به پیشنهادات گسترده به مهاجم ایرانی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت با درخشش به همراه تیمش در لیگ روسیه این روزها در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه های فوتبال اروپا قرار گرفته است.

والنسیا، سویا، میلان، آ.اس رم، آرسنال، چلسی، آتالانتا و دورتموند بخشی از تیم های سرشناس اروپایی هستند که طبق ادعای رسانه های روسیه به دنبال جذب ستاره ایرانی هستند.

اما سرگی سیماک سرمربی زنیت تمام این پیشنهادات به سردار را شایعه دانست و در مصاحبه با سایت «gq» روسیه گفت: تا به امروز هیچ پیشنهاد جدی برای جذب آزمون و دیگر بازیکنان به دست ما نرسیده است. شاید پیشنهادات بعدا بیایند. تصمیم خود بازیکن تعیین کننده است و نباید بازیکنی مجبور به بازی در زنیت باشد. البته رسیدن پیشنهاد از باشگاه های مطرح اروپا برای بازیکنان لیگ روسیه قدمی رو به جلو برای بازیکنان به شمار می آید.

آزمون برای سومین سال متوالی به همراه زنیت قهرمان لیگ روسیه شد. همچنین ستاره ایرانی برای دومین سال متوالی در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ روسیه قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا