اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

واکنش رونالدو به فصل بدون جام

اعجوبه پرتغالی به فصل بدون جام با النصر عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا زمستان گذشته راهی لیگ فوتبال عربستان شد. وقتی اسطوره پرتغالی به النصر منتقل شد این تیم کاندیدای قهرمانی در ۴ جام بود.

اما با پایان فصل النصر بدون گرفتن جامی رقابت ها را پایان برد و به رونالدو شوک بزرگی وارد شد. اعجوبه پرتغالی از اولین فصل حضورش در فوتبال عربستان این طور گفت: باید اعتراف کنم انتظار چیز دیگری در فوتبال عربستان داشتم. انتظار داشتم حداقل یک جام قهرمانی با النصر در این فصل کسب کنم.

وی افزود: اما در فوتبال همیشه طبق انتظارات پیش نمی‌رود. در بسیاری از اوقات ما چیزی را دوست داریم اتفاق بیفتد ولی این اتفاق نمی افتد. برای رسیدن به اهداف باید با صبر و تمرکز کار کنیم تا در آینده وضعیتمان بهتر شود.

ابرستاره پرتغالی پیش از این در دوران حرفه ای خود ۳ بار فصل را بدون جام به پایان برده بود و این چهارمین فصل فوتبالی رونالدو به شمار می آید که بدون جام فصل را به پایان برد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا