اخبار ورزشیورزش بانوان

واکنش رئیس کمیته مسابقات فوتبال بانوان به گرمای هوا در بوشهر

رئیس کمیته مسابقات فوتبال بانوان گفت: شرایط آب و هوایی بوشهر را یک روز قبل از بازی با سپیدار استعلام گرفته بودیم و مشکلی برای بازی وجود نداشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، گلاره ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بیهوش شدن دو بازیکن سپیدار قائم‌شهر به دلیل گرما در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار داشت: ما استعلام آب و هوایی را از بوشهر یک روز قبل از بازی گرفته بودیم، نیمه اول هیچ مشکلی در بازی وجود نداشته است اما در نیمه دوم زمانی که شرایط مهیا نبود، کولینگ برک دادیم. شرایط جوری نبود که سلامت بازیکن به خطر بیفتد. دمای هوا ۲۶ درجه بود.

وی افزود: بازیکنان سپیدار قائم‌شهر به این شرایط آب و هوایی عادت نداشتند همان طور که دیدید این مشکل برای بازیکنان پارس‌جنوبی پیش نیامد. شرایط آب و هوایی به گونه‌ای نبود که درجه هوا بالا باشد و نتوان بازی را برگزار کرد. ما به دنبال این هستیم تایم بازی تیم‌های بانوان را تغییر دهیم اما باید شرایط فراهم شود.

ناظمی با اشاره به محدودیت‌هایی که برای برگزاری مسابقات بانوان در بعدازظهر وجود دارد، عنوان کرد: ما به دنبال تغییر زمان مسابقه لیگ فوتبال بانوان هستیم اما محدودیت‌هایی برای برگزاری مسابقات در تایم بعدازظهر وجود دارد به عنوان مثال در بعضی از شهرها فقط جمعه امکان بازی وجود دارد. گاهی اوقات مسابقات بانوان با مردان تداخل پیدا می‌کند، مورد دیگر اینکه بعضی از استادیوم‌ها خارج از شهر قرار دارند به همین دلیل برگزاری مسابقه در بعدازظهر ممکن است امنیت بازیکن و داور را به خطر بیندازد.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال بانوان یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا بتوانیم مسابقات بانوان را زیر نور برگزار کنیم بعد از ماه مبارک هم با توجه به شرایطی که تیم‌ها دارند، تایم مسابقه را تعیین خواهیم کرد.

به گزارش فارس، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز یکشنبه ساعت ۱۱ برگزار شد که پارس جنوبی بوشهر با نتیجه ۳ بر ۲ سپیدار قائم‌شهر را شکست داد.

مسابقات از هفته آینده به دلیل ماه مبارک رمضان زیر نور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =

دکمه بازگشت به بالا