اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش رئیس بارسلونا به خروج مسی و جذب نیمار

رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای از نیاز رونالد کومان به مسی و ماندن او در بارسلونا خبر داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا مصاحبه‌ای مفصل را انجام داد و در این باره تایید کرد که رونالدو کومان سرمربی آینده آبی‌اناری‌ها خواهد بود.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به بحث و شایعه خروج مسی از بارسلونا واکنش نشان داد و گفت: مسی در بارسلونا خواهد ماند، او همیشه این موضوع را گفته است و من با کومان هم صحبت کرده‌ام و او مسی را یکی از ستون‌های تیم خود می‌داند. مسی و پدرش می‌دانند که بارسلونا یک هدف جدید با رونالد کومان دارد، اگرچه آن‌ها هم مثل بسیاری از هواداران بارسلونا از آنچه رخ داده ناامید شده‌اند.

بارتومئو عنوان کرد: مسی هنوز هم بهترین در جهان است و شمار یک تیم بارسلونا محسوب می‌شود. ما برنامه‌ها و اهدافی خواهیم داشت تا او به پیشرفت در بارسلونا ادامه دهد.

رئیس بارسا اذعان کرد که پس از بازی با بایرن مونیخ هنوز با مسی صحبت نکرده است، افزود: می‌دانم که او از شکستی که رخ داده ناراحت است اما این شکست به پایان رسیده و باید یک پروژه جدید و هیجان انگیز را آغاز کنیم.ما زمان زیادی نداریم و مسی باید تیم جدید را هدایت کند.

بارتومئو همچنین درباره جذب نیمار هم گفت: باشگاه پاری سن ژرمن علاقه‌ای به فروش نیمار ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا