اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش دبیرکل به مسائل فدراسیون فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص وضعیت تیم‌های ملی بزرگسالان و امید و همچنین برخی مسائل این فدراسیون ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از جلسه با منوچهر شفقتیان پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: شاید کوتاهی ما بوده که تا این مدت نتوانستیم برای پیشکسوتان و کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند کاری انجام بدهیم، وظیفه ما بوده از او دعوت کنیم. ان‌شاءالله فدراسیون بتواند مواردی را برای او انجام بدهد، باید بررسی‌ها انجام شود و حداقل کاری که می‌توانیم را انجام بدهیم و ما فوتبالی‌ها کاری غیر از این نداریم.

کامرانی‌فر در مورد شرایط تیم ملی عنوان کرد:‌ تیم ملی شرایط خوبی دارد، تمرین می‌کنند و ان‌شاءالله بازی خوبی هم داشته باشند.

وی در خصوص اینکه مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرده با توجه به اینکه امکان برگزاری اردو در قطر وجود ندارد برای ادامه باید به اروپا یا ترکیه برویم و آیا رایزنی‌ها شروع شده، گفت: منتظریم تیم برگردد تا با سرمربی تیم ملی صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه الجزایر با تیم اصلی خودش مقابل ایران بازی نمی‌کند، اظهار داشت:‌ در قراردادی که امضاء شده باید بازیکنان اصلی باشند. در این قرارداد نوشته شده مثلاً اگر بازیکنی مصدوم باشد نمی‌تواند بازی کند. ولی در قرارداد باید بازیکنان اصلی مطابق لیست قبلی فیفای آنها باشند. موارد قرارداد زیاد است اما محرمانه است. در قرارداد آمده که هر دو تیم باید با بازیکنان اصلی بازی کنند.

کامرانی‌فر در مورد اینکه چه زمانی فرآیند انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود، گفت: این فرآیند شروع شده نامه‌ها برای اینکه قسمت‌های مختلف نماینده‌هایشان را معرفی کنند ارسال شده طبق اساسنامه و مجامع قبلی ۷۰ روز قبل باید نامه‌ها و دعوت‌نامه ارسال شوند محل مجمع و تاریخ آن مشخص می‌شود. موضوعی که مهم است؛ تیم‌ها باید ۷۰ روز قبل مشخص شده باشند. الان لیگ برتر و فوتسال ما تمام شده فقط لیگ دو تمام نشده که نماینده سال گذشته است و مشکلی پیش نمی‌آید.

وی در مورد دلخوری‌های مهدوی‌کیا بابت کمبود بازی‌های دوستانه برای تیم ملی امید عنوان کرد: این اتفاق نیفتاد چون به هر حال آنها هم باید در فیفادی بازی کنند. وضعیت امید ما بستگی به فیفادی دارد و باید بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم. باید هم برای فیفادی بعدی و هم در زمانی که جام‌جهانی برگزار می‌شود و بازیکنان امید زمان آزاد دارند، بتوانیم برایشان برنامه‌ریزی کنیم تا با قدرت پیش برویم. ضمن اینکه ما با تیم ۲۱ سال در این مسابقات شرکت کردیم. این تیم می‌تواند برای المپیک باشد. تمام تیم‌ها با بازیکنانی آمدند که نمی‌توانند از آنها برای المپیک استفاده کنند این سیاست فدراسیون فوتبال بود، ان‌شاءالله بتوانیم برای تیم ملی امید هم برنامه‌ریزی کنیم.

کامرانی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شود شهریاری جانشین موسوی در فدراسیون فوتبال خواهد شد، اظهار داشت:‌ اجازه بدهید در این مورد اظهارنظر نکنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت البسه تیم ملی در زمان باقیمانده به شروع جام‌جهانی عنوان کرد:‌ کارهای آن و فراخوان انجام شده است، پاکت‌های شرکت‌های داخلی و خارجی باز شده و به محض اینکه اردو تمام شود این مسأله هم اعلام خواهد شد.

کامرانی فر در مورد اینکه آیا مهدوی‌کیا همچنان سرمربی تیم ملی امید است،‌گفت: بله، تا این لحظه او حضور دارد کمیته فنی هم عملکرد تیم ملی امید را بررسی و نظرش را اعلام می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا برای بازی در ماه شهریور مذاکرات آغاز شده گفت:‌ بله، مذاکرات آن هم آغاز شده و امیدواریم باز هم در آخرین لحظه اتفاقاتی نیفتد.

کامرانی فر در مورد تکلیف هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و جایگزین مهرداد سراجی اظهار داشت: این مسائل روند انتخاباتی دارد تنها چیزی که می‌توانم بگویم انتخابات رئیس فدراسیون و نواب رئیس و یک نفر از اعضای هیأت رئیسه در اولین مجمع انجام خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت: سه ماه تمدید شده و ما منتظر هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سه =

دکمه بازگشت به بالا