اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش جاودانی به بیانیه پرسپولیس؛ دوست هیچ باشگاهی نیستم/قبل از بازی با افکار عمومی مصاحبه ام را درست بخوانید

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان عضوی از این کمیته دوست هیچ باشگاهی نیستم.

به گزارش پیشرو اسپرت، رضا جاودانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت های امروز خود اظهار داشت: در این بیانیه آمده است ما نامه خود را به سازمان لیگ ارسال کرده ایم. به عنوان عضو کمیته انضباطی باید از کجا بدانم این باشگاه به سازمان لیگ چه نامه ای زده است و اصلا این موضوع در صلاحیت من نیست. اگر باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی نامه ای ارسال و شکایتی را مطرح کرده باشد ما رسیدگی می کنیم اما تاکنون هیچ نامه ای به ما نرسیده است.

وی ادامه داد: من درباره ارسال نامه به کمیته انضباطی صحبت کردم نه سازمان لیگ. طبیعتاً اگر نامه ای به ما برسد در جریان هستیم و نسبت به این موضوع طبق قوانین تصمیم گیری می شود. باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود نوشته است دوستان ما در کمیته انضباطی حتی از ارسال نامه باشگاه هم ابراز بی اطلاعی می کنند.در ابتدا باید بگویم به عنوان عضو کمیته انضباطی دوست هیچ یک از باشگاه ها نیستم و این کمیته مستقل براساس قانون تصمیم می گیرد. دوستی و رفاقت برای خارج از کمیته انضباطی است‌.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این بیانیه آمده از اظهار نظر من به دلیل بی اطلاعی برای دریافت نامه تعجب می کنیم. من از کجا باید بدانم باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ چه نامه ای ارسال کرده است زیرا حوزه کاری من جای دیگری است. دوستان قبل از صدور بیانیه و بازی با افکار عمومی یک بار مصاحبه مرا درست بخوانند تا بعدها گریبان شان را نگیرد.

جاودانی ادامه داد: متاسفانه باشگاه های ما نه درست نسبت به موضوعی مطالعه کرده و نه درست روی آن عمیق می شوند. اگر من از ارسال نامه به سازمان لیگ اطلاع داشتم جای تعجب داشت. این بیانیه نوعی بی سلیقگی بوده که حتی یک بار هم مصاحبه ای که من در آن گفته ام درخواستی از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی نیامده را نخوانده اند. من گفتم نامه یا شکایتی از باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ به کمیته انضباطی ارسال نشده است تا بتوانیم ورود کنیم. حتی این بحث قابلیت پیگیری هم دارد.

وی تصریح کرد: در نهایت انتظار می رود مسئولان محترم باشگاه پرسپولیس در قبال بیانیه های خود بدون اطلاع از متن مصاحبه اقدامی انجام ندهند زیرا اظهار نظر بدون مطالعه بیشتر به شخصیت و حیثیت آنها لطمه می زند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا