اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش باشگاه السد به جذب ژاوی توسط بارسلونا

باشگاه السد قطر نسبت به شایعاتی که در خصوص سرمربی اسپانیایی‌اش مطرح است، واکنش نشان داد.
به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه بارسلونا که پس از شکست یک – صفر چهارشنبه شب این تیم در خانه رایو وایکانو در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، به خاطر تداوم نتایج ضعیف آبی‌واناری‌ها اقدام به اخراج رونالد کومان کرد، حالا به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این مربی هلندی هستند و ژاوی هرناندس اصلی‌ترین گزینه آنهاست.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا روز پنجشنبه با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ رافائل یوسته نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا به همراه متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا قرار است به دوحه سفر ‌کنند تا با مدیران باشگاه السد برای فسخ قرارداد ژاوی هرناندس به توافق برسند، اما به نظر می‌رسد این باشگاه قطری قصد ندارد سرمربی اسپانیایی‌اش را به این سادگی از دست بدهد.

باشگاه السد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پاسخ به آنچه اخیراً منتشر شده است، مدیریت باشگاه السد دوباره تأکید می‌کند که ژاوی قراردادی دو ساله با این باشگاه دارد. ژاوی به طور کامل روی بازی‌های آینده تیم متمرکز است تا صدرنشینی‌مان در لیگ را حفظ و از عنوان قهرمانی دفاع کند».

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =

دکمه بازگشت به بالا