اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش انصاری‌فرد به‌محرومیت کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به محرومیت سرمربی این تیم نشان داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص محرومیت گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: واقعا اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای رخ می‌دهد و مدام علیه پرسپولیس حکم صادر می‌شود. مواردی بوده حق پرسپولیس محرومیت نبوده مثل موضوع شجاع خلیل‌زاده که سختگیرانه علیه او حکم صادر شد. برخی از مربیان حرف از مهندسی نتایج زدند اما هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: کسانی که ادعای مهندسی نتایج را مطرح کردند در وهله اول به خود فدراسیون فوتبال اتهام وارد کردند اما فدراسیون هم در قبال این مساله سکوت کرد. مسی با آن همه  بزرگی در فوتبال سه ماه از حضور در تیم ملی آرژانتین محروم شد اما برخی‌ها اینجا محروم نمی‌شوند و حکمی برایشان صادر نمی‌شود. همه خیلی راحت به پرسپولیس اتهام می‌زنند که این مساله نشان از قدرت پرسپولیس دارد. تا الان سکوت کردیم اما از این به بعد دیگر سکوت جایز نیست. در روز روشن حق پرسپولیس و هوادارانش ضایع می‌‌شود. مصاحبه آقای کالدرون موجود است هیچ اتهامی نزد و فقط در باره اشتباهات داوری در یک بازی صحبت کرد و گفت که امیدوارم چه ببرم و چه ببازم نتایج در داخل زمین رقم بخورد اما برخی‌ها که علنا صحبت از مهندسی نتایج کردند حکمی برایشان صادر نشد.

انصاری‌فرد تصریح کرد: از این به بعد هر کسی علیه پرسپولیس اتهام بزند علیه او شکایت می‌کنیم. تا الان ۱۰ جلسه محرومیت شامل حال پرسپولیس شده و آیا این حمایت است. ۱۵۰ هوادار ما در اصفهان از سر و چشم آسیب دیدند و به بیمارستان رفتند اما آن تیم محروم نشد. اسم این حمایت است؟ ماموران را با سنگ زدند اما حکمی علیه آن تیم داده نشد و محروم نشدند. آیا این حمایت است؟ اگر اینها حمایت از پرسپولیس است پس جفا کردن در حق پرسپولیس چیست؟ برنامه بازی‌ها و بلیت‌فروشی به ضرر ما است، خلیل‌زاده بدون هیچ گزارشی محروم شد. تماشاگران برخی تیم‌ها کارهایی انجام دادند که حتی مطرح کردن آنها بخاطر شرایط کشور به صلاح نیست اما تماشاگران پرسپولیس خیلی راحت محروم می‌شوند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا