اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش آذری به برکناری سرپرست ذوب آهن

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به خبر تغییر سرپرست تیم فوتبال این باشگاه، گفت: تمام تمرکز من روی تیم الزورا عراق است.

به گزارش پایگاه خبری پشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی‌که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز گذشته با مشکلات فراوانی توانست وارد عراق شود و خود را برای بازی با تیم الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، هیأت مدیره این باشگاه در اصفهان در اقدامی قابل تأمل سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را تغییر داده است. این درحالی است که حاج رسولی‌ها هم اکنون همراه تیم ذوب آهن در عراق به سر می‌برد با این حال هیأت مدیره بدون توجه به غیبت مدیرعامل باشگاه و حتی بدون در نظر گرفتن شرایط حساس تیم در آستانه بازی مهم با الزورا عراق سرپرست تیم ار تغییر داده است.

سعید آذری در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری فارس، در مورد این خبر گفت: در حال حاضر تمرکز من و تمام مجموعه تیم روی بازی با الزورا عراق است و فقط تلاش می‌کنیم تا نماینده موفقی برای جمهوری اسلامی ایران باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و نمی‌توانم به مسائل دیگر فکر کنم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا