اخبار ورزشیتوپ و تور

والیبال باشگاه‌های جهان| شکست فولاد سیرجان ایرانیان مقابل ترنتینو و حذف از مسابقات

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان نتیجه را به ترنتینو یکی از سرشناس‌ترین تیم‌های جهان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان با حضور ۶ تیم در دو گروه از چهارشنبه (۱۷ آذرماه) آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایران به‌عنوان نماینده قاره آسیا بامداد امروز (پنج‌شنبه) در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی مقابل ترنتینو (ایتالیا) قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر و ثبت امتیازهای (۲۵ بر ۱۸)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۵ بر ۱۹) مغلوب شد.

به این ترتیب صعود تیم‌های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قطعی شد و دو تیم فردا (جمعه) برای تعیین صدرنشین گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نماینده ایران نیز با قرار گرفتن در رده سوم گروه، از صعود به مرحله دوم رقابت‌ها بازماند.

در دیدار امروز، لاویا بازیکن تیم ترنتینو با کسب ۱۶ پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. امیرحسین اسفندیار و مهدی جلوه نیز با کسب ۱۰ و ۹ امتیاز، بهترین بازیکنان فولاد سیرجان در این مسابقه بودند.

تیم ترنتینو سابقه پنج قهرمانی در باشگاه‌های مردان جهان دارد. سه قهرمانی در سری A ایتالیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا از دیگر افتخارات ترنتینو یکی از سرشناس‌ترین تیم‌های باشگاهی جهان است.

در دیگر مسابقه امروز تیم‌های لوبه (ایتالیا) و یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) از گروه A مقابل هم قرار گرفتند و لوبه موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد حریف بگذرد. به این ترتیب در گروه A نیز تیم‌های لوبه و فون ویک‌تاباته صعودشان قطعی شد و دو تیم فردا برای تعیین صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)، لوبه (ایتالیا)، ترنتینو (ایتالیا)، یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) فون ویک تاباته (برزیل)، ۶ تیم حاضر درمسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان هستند که نمایندگان ایتالیا و برزیل به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

نماینده قاره آسیا (فولاد سیرجان) در نخستین دیدار مرحله مقدماتی سه بر صفر مغلوب سادا کروزیرو (برزیل) شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا