اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هیات رئیسه فدراسیون موافقت کرد؛ کی روش در یک قدمی بازگشت به تیم ملی

هیات رییسه فدراسیون فوتبال موافقت خود را با بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی اعلام کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید و اضافه شدن مهدی محمد نبی، منصور قنبرزاده و محمدرضا ساکت به ترکیب اعضای هیات رئیسه، برای اولین بار جلسه ای با به صورت اضطراری تشکیل دادند.

هرچند احسان اصولی، سخنگوی و منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون پس از اتمام این جلسه جزئیاتی را اعلام نکردند اما طبق پیگیری های خبرنگار فارس ظاهرا پس از مذاکراتی که در روزهای اخیر بین تاج با کارلوس کی روش صورت گرفته کار بازگشت این مربی به کشورمان تا حد بسیار زیادی نهایی شده است.

حتی در جلسه امروز اعضای هیات رئیسه بحث انجام مذاکرات نهایی با کی روش را به رئیس فدراسیون محول کرده و مخالفتی با این موضوع نداشته اند.

سرمربی پرتغالی تا پایان این هفته و در نهایت اوایل هفته آینده برای نهایی کردن قرارداد خود با فدراسیون به تهران سفر کرده و به این ترتیب رسما به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ معرفی شود.

هرچند رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی رادیویی باز هم این موضوع را تایید نهایی نکرد اما اظهار داشت: یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما در زمان کی‌روش رقم خورد. شاید نظرهای متفاوتی وجود داشته باشد اما ارزیابی عمومی از این اتفاق مثبت است. فکر می‌کنم در ۲-۳ روز آینده یا فردا هیأت رئیسه فدراسیون تصمیماتی در مورد تیم ملی خواهد گرفت اگر اجازه بدهید من تا همین‌جا صحبت کنم. شاید همین موضوع کافی باشد.

صحبت‌های مبهم تاج ثابت می‌کند فدراسیون در آستانه توافق نهایی با کی روش قرار گرفته است.

به این ترتیب سرمربی کروات تیم ملی که این تیم را در آستانه حذف از مرحله مقدماتی جام جهانی تحویل گرفت و موفق شد با ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند با تصمیم رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه به احتمال فراوان جای خود را به کی روش خواهد داد که در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ نیز سرمربی کشورمان بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا