اخبار ورزشیتوپ و تور

هندبال قهرمانی آسیا| شکست ایران مقابل امارات/ شاگردان حبیبی ششم شدند

تیم ملی هندبال ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل امارات قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ایران در ادامه نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از کسب یک برد مقابل کویت، یک مساوی مقابل کره‌جنوبی و یک باخت مقابل قطر در مرحله دوم این رقابت‌ها و عدم راهیابی به جمع ۴ تیم امروز ساعت ۱۶:۳۰ برای کسب عنوان پنجم به مصاف تیم ملی امارات، تیم سوم گروه مقابل رفت.

نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به سود امارات تمام شد. به این ترتیب تیم ملی هندبال امارات عنوان پنجم رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و ایران در جایگاه ششم قرار گرفت.

در ادامه این پیکارهای تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، بحرین و قطر باید در مرحله نیمه‌نهایی مقابل هم صف‌آرایی کنند. این ۴ تیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۱ قاهره را کسب کردند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا