اخبار ورزشیورزش بانوان

هندبال دختران آسیا: برتری جوانان ایران مقابل ازبکستان

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با بردی که امروز کسب کرد به سهمیه جهانی نزدیک شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در آخرین روز از مسابقات هندبال دختران جوان آسیا تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان قرار گرفت.

هندبالیست‌های کشورمان که پیش از این ۲ برد مقابل هند و تایلند کسب کرده بودند و یک باخت مقابل قزاقستان میزبان این دوره از رقابت‌ها داشتند، توانستند با برتری در بازی امروز برد دیگری را کسب کنند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در نیمه نخست با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ مقابل ازبکستان پیروز شد و در نهایت توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ بازی را به سود خود تمام کند تا موقتا با یک بازی بیشتر و ۶ امتیاز در صدر جدول باشد.

مسابقات هندبال جوانان آسیا با حضور ۵ تیم به میزبانی قزاقستان پیگیری می‌شود. دو تیم برتر مسابقات به صورت مستقیم جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب می‌کنند. فردا با پایان مسابقات تکلیف دو تیم صعود کننده به مسابقات جهانی مشخص می‌شود و تیم ملی کشورمان بسیار امیدوار است که بتواند این سهمیه را کسب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا