اخبار ورزشیورزش بانوان

هندبال بانوان قهرمانی آسیا:شکست ملی پوشان ایران مقابل کره جنوبی

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد.
به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا بانوان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چهارمین دیدار خود در این دوره از رقابت‌ها مقابل کره جنوبی قدرت بلامنازع هندبال آسیا با نتیجه ۴۱ بر ۱۱ تن به شکست داد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۵ به سود تیم کره جنوبی به پایان رسید و در نیمه دوم هم کره‌ای ها روند خوب خود را ادامه دادند و توانستند در نیمه دوم هم با نتیجه ۲۲ بر ۶ به برتری برسند و به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی شوند.

این شکست در حضور بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا تاثیری نداشت و ملی پوشان از روز جمعه در نیمه نهایی به مصتف خود خواهد رفت. شاگردان غلامعلی اکبرآبادی سهمیه حضور در رقابت های جهانی را نیز به دس آوردند.

بانوان هندبالیست ایران در نخستین دیدار خود نیز موفق شده بودند هند را با نتیجه ۴۳ بر ۳۵ شکست دهند، در دیدار دوم خود مقابل ازبکستان با نتیجه ۳۵ بر ۳۲ به پیروزی رسیدند و در سومین دیدار مقابل استرالیا نیز با نتیجه ۴۳ بر ۱۵ پیروز شدند و برای دومین بار سهمیه حضور در کسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.
هندبالیست‌های ایران در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ژاپن خواهند رفت.

دیگر دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا میان دو تیم کره جنوبی و چین برگزار خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا