اخبار ورزشیفوتبال جهان

هفته پنجم لیگ اروپا|صعود یاران بیرانوند و محرمی در شب درخشش صیادمنش

در هفته پنجم لیگ اروپا شاهد صعود تیم هایی بودیم که بیرانوند و محرمی را در اختیار دارند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  فارس، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ اروپا از ساعت ۲۱:۲۵ شب گذشته برگزار شد که با درخشش برخی بازیکنان ایرانی هم همراه بود.

آاک آتن در گروه G با نتیجه ۴ بر دو برابر براگا پرتغال شکست خورد. کریم انصاری‌فرد از دقیقه ۶۰ برای تیم یونانی به زمین آمد. با این نتیجه، آاک با ۳ امتیاز در قعر جدول بماند و از مسابقات حذف شد.

در دیگر مسابقه این گروه، زوریا اوکراین یک بر صفر مقابل لسترسیتی به پیروزی رسید. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا در دقیقه ۸۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۴، تنها گل این بازی را به ثمر رساند. این تیم با این پیروزی و ۶ امتیاز، در رده سوم ایستاد و حذف شد.

در گروه H میلان ۴ بر ۲ سلتیک را شکست داد.

در گروه J تاتنهام برابر لاسک ۳ بر ۳ متوقف شد. رویال آنتورپ ۳ بر یک از سد لودوگورتس گذشت و با ۱۲ امتیاز و جای گرفتن در صدر به مرحله بعد رسید. علیرضا بیرانوند در این بازی هم غایب بود.

در گروه K دیناموزاگرب ۲ بر صفر فاینورد هلند را شکست داد. علیرضا محرمی ۹۰ دقیقه برای این تیم بازی کرد. دیناموزاگرب هم به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کرد.

در گروه L خنت ۲ بر یک مقابل اسلوان لیبرس شکست خورد و در قعر جدول باقی ماند. میلاد محمدی در ترکیب خنت حضور داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا