اخبار ورزشیفوتبال ایران

هفته هفدهم لیگ برتر:پرسپولیس با شکست نساجی در کورس صدرنشینی باقی ماند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل نساجی به برتری رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر با ۱۲ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به اتمام رسید.

با این برد شاگردان یحیی گل‌محمدی ۳۸ امتیازی شده و تا پیش از شروع دیدار استقلال مقابل هوادار با امتیاز برابر و تفاضل گل کمتر نسبت به حریف آبی‌پوش خود، در رتبه دوم باقی ماندند.

همچنین نساجی هم که از هفته هفتم و در دیدار با سپاهان در لیگ برتر شکست نخورده بود، پس از ۹ بازی مغلوب شد تا با ۲۱ امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرد.

داور: سید رضا مهدوی

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و آشور ماهانی

کارت زرد: مسعود شجاعی، کریم اسلامی، ساکت الهامی(سرمربی) اسماعیل اسماعیل(مربی) از نساجی/ ماساژور پرسپولیس، احسان پهلوان، هنانوف و وحید امیری از پرسپولیس

کارت قرمز: ایوب کلانتری(۷۸) از نساجی

گل: کریم اسلامی(۱۶) برای نساجی/ کمال کامیابی‌نیا(۲) وحید امیری(۷) و حامد پاکدل(۱+۹۰) برای پرسپولیس

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی(۴۶- حسین زامهران) سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری(۷۳- متین کریم‌زاده) ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی(۱۸- حسن نجفی) مسعود شجاعی(۷۳- علیرضا منظمی) اکبر صادقی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا( ۹۰+ ۵ رضا اسدی) ، میلاد سرلک(۸۶- محمد شریفی) احسان پهلوان(۸۶- علی شجاعی) وحید امیری( ۹۰+ ۵ مهدی مهدیخانی) و مهدی عبدی(۷۵- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس

دقیقه ۲

ارسال پای چپ وحید امیری از سمت راست زمین نساجی، در نقطه کور مدافعان این تیم روی سر کمال کامیابی‌نیا نشست و ضربه سر وی پس از برخورد روی زمین در مقابل علیرضا حقیقی به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۷

یک و دوی احسان پهلوان و وحید امیری با پاس در عمق پهلوان، شکافی در قلب خط دفاعی نساجی ایجاد کرد تا امیری با ضربه‌ای دقیق از بین پاهای دروازه‌بان نساجی، گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه ۱۶

پاس در عمق مسعود شجاعی پشت منوچهر صفروف به رضا جعفری رسید و وی با استفاده از فرصت جلو آمدن لک، با پاس دقیق در عرض کریم اسلامی را صاحب موقیت کرد تا این بازیکن گل اول نساجی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۱

روی تعلل و اشتباه علی نعمتی توپ به بازیکنان نساجی رسید اما فرصت سوزی کریم اسلامی سبب شد این موقعیت نساجی به هدر برود.

دقیقه ۲۳

شوت حسن نجفی از گوشه سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۶

حامد لک ضربه زمینی و از راه دور اکبر صادقی را مهار کرد.

دقیقه ۳۰

روی ضدحمله تیم نساجی ارسال کریم اسلامی با ضربه رضا جعفری همراه شد اما توپ با برخورد به بدن علی نعمتی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۷

پاس پشت دفاع مسعود شجاعی به کریم اسلامی رسید اما وی با یک کنترل بد توپ را از دست داد تا موقعیتی خطرناک برای نساجی از دست برود.

دقیقه ۴۵

وحید امیری با پاس پشت پا، مهدی عبدی را در موقعیت مسلم گلزنی قرار دارد اما ضربه این بازیکن به تیر افقی دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه ۱+۴۵

ضربه پای چپ صفروف با برخورد به بدن مدافع نساجی به کرنر رفت. در کرنر ارسالی این بازیکن هم وحدت هنانوف ضربه سر زد که علیرضا حقیقی این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۰

پاس مهدی عبدی در موقعیت تک به تک به احسان پهلوان رسید اما بیرون آمدن علیرضا حقیقی از دروازه سبب شد وی نتواند از این فرصت استفاده کند. در نهایت رضا مهدوی به دلیل برخورد شدید پهلوان با حقیقی، هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۶۲

کریم اسلامی روی پاس زامهران در موقعیت تک به تک گل دوم نساجی را به ثمر رساند اما آشور ماهانی، کمک داور دوم بازی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه ۶۸

بعد از لحظاتی معطلی ضربه ایستگاهی مهدی عبدی با اختلاف زیاد از بالای دروازه حقیقی عبور کرد.

دقیقه ۷۱

ارسال صفروف از سمت راست زمین نساجی با ضربه سر مهدی عبدی از کنار تیرافقی سمت راست دروازه این تیم بیرون رفت.

دقیقه ۷۴

دفع بد علی نعمتی در شرایطی که حامد لک هم از دروازه پرسپولیس خارج شده بود، سبب شد توپ پشت محوطه جریمه این تیم به کریم اسلامی برسد اما ضربه بی‌دقت وی از بالای دروازه سرخ‌پوشان راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲

هنانوف با حرکتی خوب توپ را به پاکدل رساند اما ضربه مهاجم پرسپولیس با برخورد به پای مرتضی منصوری به کرنر رفت.

دقیقه ۹۰

شوت از راه دور حسین زامهران با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۱+۹۰

روی اشتباه حامد شیری و بیرون آمدن بی‌دلیل حقیقی، حامد لک با توپ ربایی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا