اخبار ورزشیفوتبال جهان

هفته دوازدهم سری آ| تساوی میلان و اینتر در مسابقه ای جذاب

دیدار تیم های میلان و اینتر با تقسیم امتیازها به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم های میلان و اینتر در دیداری جذاب مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

اینتری‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها ۸ دقیقه از بازی سپری شده بود که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. فرانک کسیه در تلاش برای قطع کردن پاس ادین ژکو درون محوطه جریمه خودی، روی چالهان اوغلو مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود چالهان اوغلو پشت توپ قرار گرفت و در حالی که تاتاروشانو به سمت چپ شیرجه زد، او با ضربه محکم توپ را به وسط دروازه کوبید تا اینتر ۱-۰ پیش بیفتد.

پس از این گل میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال تونالی در مقابل دروازه از روی سر توموری عبور کرد اما دی فرای به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و حساب کار ۱-۱ شد.

در ادامه نوبت اینتری ها بود که حملات‌شان را روی دروازه میلان از سر بگیرند و در دقیقه ۲۵ صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شوند. این بار بالو-توره، مدافع چپ میلان، بود که روی متئو دارمیان مرتکب خطا شد و داور بار دیگر نقطه پنالتی را نشان داد. این بار لائوتارو مارتینز پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او به سمت راست را تاتاروشانو با واکنشی عالی مهار کرد.

بازی در ادامه متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۳۷، رافائل لیائو روی یک حرکت خوب و شوتی محکم می توانست میلان را پیش بیندازد اما سمیر هاندانوویچ با یک واکنش خوب مانع از باز شدن دروازه اینتر شد.

چند دقیقه بعد نوبت اینتری‌ها بود که تا آستانه باز کردن دروازه میلان پیش رفتند اما ضربه خطرناک بارلا را بالو-توره از روی خط برگشت داد. در دقیقه ۴۵، روی حرکت خوب دارمیان و ژکو، لائوتارو صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما این بار هم توپ را از کنار دروازه به بیرون زد تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۸، روی ارسال چالهان اوغلو، ژکو صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه میلان به بیرون رفت. برتری اینتر ادامه داشت و در دقیقه ۵۵، لائوتارو با یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به توموری از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد، روی ارسال دقیق پریشیچ، چالهان اوغلو می توانست گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه والی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۶۹، سائلماکرز یک موقعیت خوب برای زلاتان ایجاد کرد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد کالولو که در ابتدای نیمه دوم جای بالو-توره را گرفته بود، دو بار پیاپی سد راه آرتورو ویدال شد تا دو تیم همچنان با تساوی به کارشان ادامه بدهند.

در ۱۰ دقیقه پایانی میلانی ها خطرناک تر ظاهر شدند و صاحب سه موقعیت خوب شدند؛ از جمله در دقیقه ۸۹ که ضربه سائلماکرز به تیر دروازه برخورد کرد و کسیه هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند تا در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا