اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

هزینه سنگین برای یوونتوس در صورت اخراج سرمربی تیم

سران باشگاه یوونتوس در صورت اخراج سرمربی خود، باید جریمه‌ای سنگین را به او بپردازند.

به گزارش پیشرو ورزش، رسانه‌ ایتالیایی خبر داده اخراج ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس و دستیاران او از این تیم، ۴۳ میلیون یورو خرج روی دست سران این باشگاه خواهد گذاشت؛ با این حال آینده سرمربی ایتالیایی در آلیانس‌آره‌نا تیره‌وتار است.

یوونتوس یک فصل دیگر را هم بدون جام سپری کرد و آلگری پس از آخرین بازی بیانکونری در سری‌آ برابر اودینزه در روز یکشنبه، به صورت قطعی درباره حضور خود در این تیم در فصل آینده اظهارنظر نکرد.

روزنامه کوریره‌ دلو اسپورت نوشته از قرارداد آلگری با یوونتوس ۲ سال دیگر باقی مانده و اخراج او و تیم فنی یوونتوس ۴۳ میلیون یورو برای این باشگاه خرج برخواهد داشت چراکه دستمزد سالیانه سرمربی ایتالیایی ۷ میلیون یورو به علاوه متعلقات آن است.

با توجه به «مشکلات مالی» یوونتوس به دلیل عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل آینده، وضعیت برای مسئولان این باشگاه به منظور اخراج سرمربی متولدِ لیورنو دشوار شده است. آلگری هم گفته مذاکره‌ای با سران بانوی پیر برای فسخ قرارداد خود نخواهد کرد.

آلگری پیشتر و در پاسخ به سوالی درباره احتمال جدایی از یوونتوس گفته بود: اگر در این شرایط تیم را ترک کنم، اقدام بزدلانه‌ای کرده‌ام.

وبگاه گل هم نوشته جدا از عدم کسب جام، انتقادها به شیوه بازی یوونتوس هم شدت گرفته و صداهای ناراضی از آلگری در رختکن نیز شنیده می‌شود.

با این حال، کوریره می‌گوید تکلیف آلگری برای فصل آینده پس از جلسه با سران این باشگاه مشخص خواهد شد اما شبکه اسکای اسپورت می‌گوید او برای فصل آینده نیز روی نیمکت یوونتوس خواهد نشست.

روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین هم از اختلاف میان آلگری و فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس پرده برداشته و نوشته سرمربی بیانکونری به مدیر این تیم تاخته و او را به دلیل عدم دفاع از یوونتوس در مسائل خارج از مستطیل سبز نکوهش کرده است.

امیدهای یوونتوس برای کسب سهمیه فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا تنها دقایقی پیش از بازی شامگاه اول خرداد آن‌ها مقابل امپولی تقریباً بر باد رفت چراکه فدراسیون فوتبال ایتالیا، سیاه و سفید پوش‌ها را به دلیل تقلب در پرونده «سود سرمایه» مجرم شناخت و ۱۰ امتیاز از آن‌ها کم کرد.

یوونتوس در پایان فصل سری آ ایتالیا به مقام هفتمی رسید و باید فصل آینده را در لیگ سطح سوم اروپا یعنی لیگ کنفرانس اروپا سپری کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

دکمه بازگشت به بالا