اخبار ورزشیفوتبال جهان

هاینکس: سانه هنوز بازیکنی جهانی و ۱۱۰ میلیونی نیست/لروی باید پیشرفت کند

سرمربی موفق و اسبق بایرن مونیخ به باواریایی ها در مورد خرید لروی سانه هشدار داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، از سال گذشته باشگاه بایرن در صدد بوده «سانه» را از منچسترسیتی انگلیس به خدمت گیرد. تیم پرافتخار آلمانی می خواست وینگر تکنیکی سیتیزن ها را در تابستان گذشته از آن خود کند، اما وقتی این بازیکن ملی پوش و ژرمنی دچار پارگی رباط صلیبی شد، خرید وی را به تاخیر انداخت.

اکنون با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل، بحث خرید این بازیکن بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد. در این مورد «یوپ هاینکس» سرمربی موفق پیشین تیم نظرش را بیان کرده است.

این چهره ۷۴ ساله که در سال ۲۰۱۳ موفق شد برای بایرن ۳ گانه کسب کند، عنوان کرد: از نظر من سانه هنوز فوتبالیستی کاملا درجه یک و جهانی نیست.

وی که با خبرنگار بیلد مصاحبه کرد، افزود: به نظر من او هنوز جهش کافی برای رسیدن به حد بازیکنی کاملا درجه اول را نداشته است. فکر می کنم دوره جهش او هنوز باقی مانده است. البته سانه برای این منظور ۲ راه بیشتر ندارد؛ یا اینکه همچنان روی توانش کار کند  یا  که فقط درسطح یک استعداد فوق العاده باقی بماند.

هاینکس که در دوران فعالیتش تعصب بالای خود را به بایرن بارها نشان داد و به دفعات سکان هدایت سرخ پوشان را در اوضاع بحرانی برعهده گرفت، افزود: او باید آماده باشد که گام بزرگ بعدی را بردارد.چون معنی ندارد که یک استعداد در سطح خود بماند و بدرخشد. در نهایت صداقت می گویم که این ارقام سنگین که در مورد او گفته می شود، با وضعیتش همخوانی ندارد.

به باور هاینکس پرداخت بیش از ۸۸ میلیون پوند(۱۱۰ میلیون یورو) بابت ملی پوش آلمانی سیتیزن ها از طرف بایرن، پرداختی معقول نیست.

به خصوص که اکنون به خاطر وضعیت بحران کرونا، همه تیم ها با مشکل مالی مواجه هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

دکمه بازگشت به بالا