اخبار ورزشیفوتبال ایران

هافبک جوان در آستانه جدایی از پرسپولیس/ سرخ پوشان در انتظار پیشنهاد رسمی

هافبک جوان پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع سرخ پوشان قرار گرفته است.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس، با نزدیک شدن به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی فعالیت تیم ها هم شکل جدی تری گرفته است.

باشگاه پرسپولیس هم پس از جذب مهدی ترابی منتظر اتمام بازی های باقی مانده خودش است که به صورت رسمی با بازیکنان مدنظر و باشگاه های آنها وارد مذاکره شود.

البته در این میان به نظر می رسد برخی بازیکنان جایی در اندیشه های کادرفنی برای نیم فصل دوم ندارند.

یکی از این بازیکنان سعید حسین پور هافبک۲۲ ساله پرسپولیس است که در دور رفت فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد و تاکنون فقط در یک مسابقه مقابل سپاهان به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته است.

طبق پیگیری های خبرنگار فارس هرچند تاکنون پیشنهاد رسمی برای حسین پور به این باشگاه ارائه نشده اما وی به احتمال فراوان در نیم فصل دوم جایی در پرسپولیس نخواهد داشت و جدایی اش قطعی به نظر می رسد.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد ندارند حسین پور را به شکل قطعی راهی تیم دیگری کنند و وی قرضی از این تیم جدا خواهد شد.

قرارداد این هافبک جوان تا پایان لیگ بیست و یکم با سرخ پوشان اعتبار دارد و باشگاه پرسپولیس مانند انتقال قرضی امیر روستایی به پیکان در ابتدای فصل در صورت تحقق شرایط مدنظر خود با حضور قرضی حسین پور هم در تیم دیگری موافقت می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا