اخبار ورزشیفوتبال ایران

هاشم‌پور: ۲-۳ بازیکن جوان را به اردوی تیم ملی ساحلی دعوت کردیم/ به دنبال تکرار افتخارات هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: چند بازیکن جوان که در مسابقات لیگ رصد کرده بودیم را به این اردو دعوت کردیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور اظهار داشت: پس از اینکه سال گذشته را با کسب مقام سوم بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی و قهرمانی جام بین قاره‌ای به خوبی پشت سر گذاشتیم، برنامه‌ریزی خوبی برای ادامه روند آماده‌سازی‌های تیم انجام دادیم و آن را در اختیار رییس دپارتمان فوتبال ساحلی قرار دادیم. حتی دو اردو نیز در ماه‌ دی و بهمن در هرمزگان و بوشهر برگزار کردیم اما شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی بقیه اردوها شد.

وی ادامه داد: پس از آن منتظر اخذ مجوز برگزاری اردوها بودیم، اما خوشبختانه لیگ فوتبال ساحلی کشور برگزار شد و بازیکنان در آن مسابقات به میدان رفتند و باعث شد که در سطح آمادگی مناسبی باقی بمانند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: پس از وقفه‌ای که ایجاد شد، اکنون برای برگزاری یک اردوی بسیار خوب در بوشهر حاضر شدیم. روز گذشته تست کرونا از همه بازیکنان گرفته شد و منتظر مشخص شدن جواب تست‌ها هستیم تا پس از آن تمرینات را از فردا آغاز کنیم.

هاشم‌پور تصریح کرد: هدف ما کسب نتایج خوب در مسابقات پیش‌رو است تا همانند سال‌های گذشته افتخارات را تکرار کنیم. بازیکنان بسیار خوبی در تیم حضور دارند و انگیزه بالایی دارند. دو، سه بازیکن جوان که در مسابقات لیگ رصد کرده بودیم را به این اردو دعوت کردیم. این روند ادامه خواهد داشت و چند بازیکن دیگر که زیر ذره‌بین قرار گرفتند نیز در اردوهای آتی به تیم دعوت می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا