اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

هاشمی: باید به ژیمناستیک بیش از گذشته توجه شود

وزیر ورزش از اردوی تیم ملی ژیمناستیک بازدید کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، وزیر ورزش پس از حضور در اردوی تیم ملی ژیمناستیک گفت: در ۱۰ روز گذشته از رشته های المپیکی بازید کردیم. با توجه به این که اولین بار است که این مدال بازی های اسیایی و سهمیه اتفاق می افتد. به این رشته باید بیش از گذشته توجه شود و از زحمات همه اهالی این رشته و فدراسیون تشکر می کنم که باعث کسب این موفقیت شده است.
وی افزود: این موفقیت باعث توسعه این رشته ورزشی می شود و ذات ورزش این است. ژیمناستیک رشته سختی است و کسب سهمیه در سطح قاره که مدال کسب می شود باعث افتخار است.
هاشمی درباره ملی پوش المپیکی ژیمناستیک ادامه داد: یکی از ویژگی های بزرگ مهدی اعتماد به نفس وی است که در حضور رییس جمهور شهید صحبت می کرد و خواسته هایش را می‌گفت. ما توقعی نداریم که فشاری به شما تحمیل کنیم. شما کار خودتان را انجام دهید همینطور که حرمات امروز شما را گفتند که میتوان مدال کسب کرد.
وزیر ورزش گفت: در بحث ژیمناستیک برنامه داریم که رشته های مادر مثل ژیمناستیک که باید در تمام نقاط کشور مورد توجه قرار گیرد‌. حدود ۱۷۰۰ مکان داریم که ورزش ژیمناستیک انجام می دهند که ۵۷۰ مکان اختصاص به ژیمناستیک دارند که به ما خیلی کمک خواهد کرد. مجوز تحت نظر فدراسیون باید صادر شود تا لیگ پویایی ایجاد شود تا ژیمناستیک توسعه پیدا کند.
وی در اخر افزود: سعی داشتیم اعتبارات فدراسیون‌ها را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم . حق قهرمان است که دغدغه هایش برظرف شود اما ذهنشان باید روی المپیک متمرکز شود. چون هرچیزی که باعث می‌شود تمرکز به هم بخورد خوب نیست. خوشحالیم که ژیمناستیک به آرامش رسیده است و از مجموعه این ورزش تشکر می‌کنم و این آرامش باید حفظ شود تا رشد داشته باشد. ما از ناآرامی آسیب دیدیم و نباید به قبل برگردیم. انشاءالله باهم کمک کنیم تا رشته توسعه پیدا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا