اخبار ورزشیفوتبال ایران

هاشمیان: قدر زنده‌ها را بدانیم/ وقتی کسی را از دست می دهیم می‌فهمیم دنیا ارزش ندارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خواهشم از تمام فوتبالدوستان این است که ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید هاشمیان در خصوص درگذشت مهرداد میناوند اظهار داشت: به خانواده او تسلیت می گویم و برایشان آرزوی صبر دارم. همچنین به جامعه فوتبال تسلیت می گویم. مهرداد میناوند از بازیکنان بسیار خوب و تکنیکی فوتبال کشور ما بود. رفتنش همه را ناراحت کرد. خاطرات بسیار خوبی از او داریم.

وی افزود: این چندروز بسیار سخت و شوک آور بود. آرزو می‌کنم علی انصاریان و حشمت مهاجرانی و سایر هموطنانمان که درگیر این بیماری هستند رو به بهبودی بروند و این اتفاق برای هیچ خانواده‌ای نیفتد.

مربی تیم ملی تصریح کرد: از مینانوند خاطرات بسیاری دارم. فکر کنم اولین بار سال ۱۳۷۳ اولین بار او را در تیم منتخب جوانان تهران دیدم و بعد هم در تیم ملی با هم بودیم. همیشه از او خاطرات خوب دارم و وقتی به یادش می‌افتم این خاطرات مرور می‌شوند. خواهشم از تمام فوتبالدوستان این است که ای کاش وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم. وقتی بازی می‌کنیم این نیمکت به آن نیمکت حمله می‌کند. این ضد آن مصاحبه می کند اما وقتی یکی را از دست می‌دهیم می‌‌‌‌‌‌‌‌فهمیم دنیا ارزش این کارها را ندارد.

هاشمیان گفت:‌حالا باید قدر کسانی که زنده هستند را بدانیم. امیدوارم روح مهرداد میناوند شاد باشد و این اتفاق برای کسی نیفتد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا