اخبار ورزشیورزش تهرانورزش های رزمی

هادی ساعی: هیات تکواندو تهران بازوی اصلی فدراسیون است

مراسم تجلیل از قهرمانان تکواندو استان تهران با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران تکواندو استان تهران که در مسابقات المپیک و پاراالمپیک جهانی و آسیایی و بین المللی در محل سالن دانشگاه انتظامی ناجا  با  حضور  هادی ساعی ریس فدراسیون تکواندو و علی خلیلی  هیات استان تهران لشکری دبیر هیات و استاد آزاد خواه، صفایی، عزیزی و جمعی از مربیان، قهرمان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

در ابتدا لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران گزارشی از نحوه عملکرد این هیات در طول مدت ۲ سال کرونا و عدم تعطیلی تکواندو در این مدت صحبت کرد و در ادامه ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ضمن تقدیر از این  هیات تهران و اینکه این استان همیشه در عرصه توسعه ورزش تکواندو پیش قدم بوده و در همه زمینه امکانات ورزشی، سالن برگزاری مسابقات و… بازوی اصلی فدراسیون بوده، قدردانی کرد.

در ادامه مراسم خلیلی رئیس هیات تکواندو تشکر قدردانی از قهرمانان این رشته داشته و همه را به وحدت یکدلی دعوت کرد و عنوان کرد که عده ای از روی نادانی به دنبال تفرقه بین ورزشکاران تکواندو هستند و همه ما یک خانواده هستیم و همه باید یکدل راه قهرمانی را در مجامع بین المللی ادامه دهیم و در پایان صحبتهای خود همه  را به تقوا دعوت کرد.

در پایان مراسم از استاد آزاد خواه برای سالها تلاش و خانوادهای شهدا زمانی. گیتی نما و جانبازان دفاع مقدس، قهرمانان ورزشکار، مربیان آقایان و بانوان بین المللی و همچنین از قهرمانان پارالمپیک خود تقدیر تشکر به عمل آوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =

دکمه بازگشت به بالا